Er gået helt i sort efter de sidste par dages ulykker både her og i USA. Sad til sidst på arbejde og fik det bare mere og mere dårligt, og valgte til sidst at gå for jeg kunne bare mærke hvordan tårerne pressede på at komme ud og klumpen halsen bare blev større og større :o(
Jeg valgte i dag at informere kontoret, hvilket gav et fælt bagslag, idet der bare blev boret mere i det, og der kom masser af spørgsmål jeg ikke kunne svare på eller ikke havde lyst til at svare på.
Og så har jeg fundet ud af en fejl i mine noter har gjort at jeg har handlet forkert i en række sager gennem sommeren - f*&=% hvor er jeg bare træt af det hele lige nu :-/
#1006 Lort :( Ved godt det har set sort ud, men prøv og tænk over, at dine handlinger har stor nytte "over there" og der er noget at se frem til. Og så ville jeg forsøge at komme væk fra den arbejdsplads hurtigst muligt, for de mennesker er ikke gode at være i nærheden af :( Good luck!!!!!!!!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
# 1007, 1008 og 1009 Takker for de rare ord - Jeg skulle nok bare have valg at sige at jeg indtil videre bliver hjemme i stedet for at være den "flinke" og sige hvad der sker :-/
Tror også det er bare summen af det hele for jeg har ikke rigtig "behandlet" hændelsen i sidste uge, som nok har taget mere på mig end jeg selv vil erkende :-/ - endnu engang tak for opmuntringen ;)
#1001 tiany 16 år siden
#1002 cyberzed 16 år siden
#1003 filmz-Bruce 16 år siden
#1004 cyberzed 16 år siden
#1005 tiany 16 år siden
#1006 Takfornu 16 år siden
Jeg valgte i dag at informere kontoret, hvilket gav et fælt bagslag, idet der bare blev boret mere i det, og der kom masser af spørgsmål jeg ikke kunne svare på eller ikke havde lyst til at svare på.
Og så har jeg fundet ud af en fejl i mine noter har gjort at jeg har handlet forkert i en række sager gennem sommeren - f*&=% hvor er jeg bare træt af det hele lige nu :-/
#1007 cyberzed 16 år siden
#1008 mr gaijin 16 år siden
#1009 filmz-Bruce 16 år siden
#1010 Takfornu 16 år siden
Tror også det er bare summen af det hele for jeg har ikke rigtig "behandlet" hændelsen i sidste uge, som nok har taget mere på mig end jeg selv vil erkende :-/ - endnu engang tak for opmuntringen ;)