Gravatar

#1031 dyg 16 år siden

#1029 - Det er sgu godt klaret. Kudos til dig og Anne.

Som et forslag inden din næste store skriftlige opgave (hvis du har mulighed for det på uni eller aftenskole eller noget lignende), ville det så ikke være en idé med enten noget skrive-coaching (hvilket lagoni har klaret fremragende i denne omgang) eller nogle kurser i opgaveskrivning? Du er jo, så vidt jeg kan bedømme, en skide intelligent knægt, så det er bare med at få lært, hvorledes man bedst får puttet sin viden ned på papiret.

Jeg er personligt heller ikke ret god til opgaveskrivning, men så længe det drejer sig om emner, som jeg finder interessante, så plejer det at gå.

Angående fredag, så tager jeg Kadann og Evermind med - Findes der noget bedre end maskuline cheerleaders med masser af hår på ryggen?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1032 cyberzed 16 år siden

#1028 Lyder til at der er godt med pres på dig, var selv så heldig sidste forår da jeg var helt i bund at jeg havde en ferie op til det nordsvenske hvor alt andet bare er lige meget når man er der. Ens mobil har ikke ordentlig signal og der er ikke noget tv der bræger...walk into the wild and enjoy the silence.

#1029 Man kan klare alt når man har support fra altvidende-Anne :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#1033 b e c h 16 år siden

Lige nu arbejder jeg på, at gøre lildt reklame og sprede ordet om min facebook gruppe:
Depeche Mode på Roskilde Festival '09.


Hermed lidt mere reklame... =)
Gravatar

#1034 DarkLight 16 år siden

Jeg undre mig lidt over at der ikke er en tilfredsstillende hjemmeside, der kan fortælle mig hvad der kommer af gode ting i September. Altså som en dato-bestemt, på den måde at man kan klikke September 2008, og så kan man se hvad der kommer af nye film/tv serier/deslige. Skal vi virkelig til at have en ny tråd? :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1035 Takfornu 16 år siden

# 1032 Det var også derfor vi havde planlagt en tur dels til havet, men også bjergerne og skovene derover. Jeg nyder altid når jeg har været deroppe og komme ned igen helt opladet og fyldt med frisk energi, og det er uanset årstiden jeg er der :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1036 tiany 16 år siden

Er lige kommet hjem fra uni, hvor mig og min makker har været ved gennemtænke hvad vi skal skrive kandidat om til foråret. Vi vil nemlig gerne igang allerede her i efteråret, så der er taget hul på bylden. Nu bliver den store opgave, så at finde en virksomhed vi kan skrive for, hvor vi kan få vores ønsker til opgaven opfyldt.

Desuden var jeg lige nede og købe den første af mine 3 bøger til dette semester, det blev så 494kr(uden rabat 568kr), så nu skal jeg lige have læst 150 sider i den til næste fredag.
Jeg har solgt nogle af mine gamle bøger, men får først penge for dem på tirsdag, så skal jeg have købt den næste bog, som koster nogenlunde det samme.
Den sidste bog er på 180 sider og koster 600kr!!!!!! - den køber jeg ikke, så jeg har været i gang med at bestille den hjem på bib, så må jeg kopier den.

Det sidste jeg har lavet var at købe min mors fødselsdagsgave - hun ønskede sig et gavekort til den ny spa i Kolding, så det får hun.
Valar morghulis
Gravatar

#1037 filmz-Bruce 16 år siden

#1034 Nye film i biografen, eller på DVD/HD? Sidstnævnte bruger jeg bl.a. denne
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1038 elwood 16 år siden

andre end mig der har probs. med firefox for tiden ?

Vi beklager

Firefox stødte på en fejl og gik ned. Firefox vil forsøge at genskabe dine faneblade og vinduer, når programmet genstarter.


og det hjælper lige vidt om jeg genstarter pc'en, afinstallere firefox hmmm mystisk den virkede igår.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1039 mr gaijin 16 år siden

#1034 Hvad der kommer af gode ting i den kommende tid? Jeg bruger altid denne side :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#1040 elwood 16 år siden

Slet alt firefox relateret manuelt, så er vi back in business efter diverse scripts er lagt ind igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: