Gravatar

#10471 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg sidder lige og ser et par afsnit af "Six Feet Under" for at se hvad fuzzen er om, eller hvad man nu siger. Det slog mig at stilen i temaet lød meget bekendt, men jeg kunne ikke placere det og så er det Thomas Newman der har lavet det - ikke underligt at det lyder bekendt, når jeg har hørt musikken til "American Beauty" mange gange efterhånden.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10472 wimmie 16 år siden

Forsinket men dog ikke for sent tillykke Tiany :D
Gid det var mig der var færdiguddannet... *suk*

Har shoppet og hygget og guffet og pimpet med en veninde i dag - set The Proposition og The Fall og sidder lige nu og ser 28 Days Later - what a day :D

I morgen skal jeg lige arbejde og så har jeg sørme ferie i 2 uger.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#10473 Bony 16 år siden

Stort tillykke til tiany! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#10474 elwood 16 år siden

Der lige kommet dresscode ang. dans på lørdag, så jeg tror gudhjælpeme mig jeg skal ud og finde et par sorte seler imorgen/idag fredag.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10475 filmz-Bruce 16 år siden

YES!!! Jeg er tæt på at være jordens lykkeligste mand lige nu! Den bedste serie på TV får en 4. sæson. Mmmmmmmm!

Mad Men får en 4. sæson

The series continues to deliver the strongest concentration of upscale adults 25-54, more than any other original drama series on basic cable. "Mad Men" has consistently ranked at the top of the iTunes TV charts, and now in its third season it continues to hold the number one spot with its premiere episode.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10476 mr gaijin 16 år siden

Jeg lider af søvnmangel efter alt for mange dage med specialeskrivning og få timers søvn. Nu mangler jeg blot konklusionen på et halvt års skrive- og researcharbejde. Specialet skal afleveres mandag, og samme dag flytter jeg ned til mit nye job. Stor omvæltning.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#10477 cyberzed 16 år siden

#10475 Det er jo løgn...verdens bedste serie er og bliver Deadwood...you god damn cocksucker!
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#10478 HonoDelLoce 16 år siden

Er lige blevet vækket af kæresten på sengen (hvor lige hentyder til for lidt over en time siden, men what the hell..) med fødselsdagssang og pudegave og hele svinetøjet !

Og her vil jeg gerne knytte en kommentar til en piges hengivenhed ! Der er s'gu noget smukt over, når en pige overtræder sine egne grænser for at give sin kæreste en gave.. Og NEJ, i beskidte røvhuller - ikke DEN slags gave eller grænse :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10479 wiseguy 16 år siden

#10478 Stort TILLYKKE ;o) Det sidste afsnit er en smule broget though!! Vil det sige, at du IKKE fik et fødselsdags-morgen-put? ;o) just kidding ;o) Ha' en fantastisk dag.

Skal selv med lillemor på weekendtur til Kbh. med firmaet. Det skal blive skønt med en forkælelsesweekend, hvor det er os og ikke ungerne, der skal vartes op i hoved og røv :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#10480 HonoDelLoce 16 år siden

wiseguy (10479) skrev:
#10478 Stort TILLYKKE ;o) Det sidste afsnit er en smule broget though!! Vil det sige, at du IKKE fik et fødselsdags-morgen-put? ;o) just kidding ;o) Ha' en fantastisk dag.

Hehe .. Det gjorde jeg allerede klar for hende i går, at jeg hellere vil have i morgen :D Det virker ikke på en weekday, hvor jeg reelt har lidt travlt om morgenen :D

Men nu jeg sidder her på kontoret, har jeg da lidt en trang til at slå mig selv lidt i hovedet .. :D

- og tak, forresten :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: