Gravatar

#10531 filmz-Utyske 16 år siden

@bruce -

husk på at der også er vendinger som "get my grub on" - meget vigtigt. Selv en gangsta skal spise, før han buster en cap. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10532 cyberzed 16 år siden

For første gang i rigtig lang tid føler jeg at jeg slapper af...har styr på det nye job, jeg har mødt de nye kollegaer, jeg skal se på 4 lejemål i morgen, og det nuværende arbejde har fået noget ok fyld der nok skal vare denne måned ud...velfejret med kyllingebryst viklet med bacon og dertil ovnstegte økologiske pommes frites og en skogsbär cider...til dessert en lagavulin destillers edition...der må da for faen være nogle fordele ved at være single :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#10533 Steffan Rasmussen 16 år siden

single ... malt.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#10534 filmz-jonasgr 16 år siden

Tillykke til alle og Wimmie og Honodeloce.

Jeg sidder og ser US Open og nyder at se Andy Murray spille.

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#10535 Lady Arwen 16 år siden

på vej i seng skal på arbejde imorgen...
Fik da lige set Jonathan Ross show på BBCEntertainment - brilliant! Elsker Jonathan Ross :D
Doctor Who <3
Gravatar

#10536 filmz-Bruce 16 år siden

Liiiige kommet ind fra min nabo, dawg, øl, irish coffees og ... In The Loop på blu-ray, som jeg vil lave en late night edition anmeldelse af i en anden tråd. Træt. Træt at h....... til! Glæder mig til at sove og få fikset min datters pc imorgen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10537 Neslom 16 år siden

Han er også rigtig sjov. Er helt vild med hans interview med Tom Hanks
Gravatar

#10538 Thomsen 16 år siden

Utyske (10516) skrev:

Tjaa, når det er ADSL kan upstream-hastigheden betyde en del, da det er den der sluger mest af båndbredden i DSL-standarderne og det er derfor man normalt har en lavere upstream end downstream. Hvis du får 10/1 i stedet for, kan det være at det løser problemet.

Jeg ville blive meget glad, men jeg tror ikke rigtig på det. Jeg holder i hvert fald ikke vejret. Upstream var nemlig ikke noget problem før. Jeg lå konsekvent oppe mod de 2Mbit. Til gengæld kunne downstream ikke trække sig længere op end ca. 5,5 Mbit.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10539 filmz-Utyske 16 år siden

#10538 -

Pointen er, at du kan sagtens opleve at trafikken kører fint den ene vej, men at den stadig er ustabil, fordi der kun er "plads" til en vis mængde data i kobberet, meget basalt fortalt. Kommer der støj ind over, bliver denne plads mindre og da upstream optager størstedelen af pladsen, selvom det sjældent er den hastighed der er højest, så kan 1Mbit upstream i stedet for 2Mbit sagtens frigøre "plads" til downstream og dermed gøre forbindelsen mere stabil.

Det er selvfølgelig meget enkelt forklaret, men lige den bedste forklaring jeg kan komme på. Jeg er lidt rusten i den slags, da det er ved at være længe siden at jeg sad med ADSL-support. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10540 davenport 16 år siden

Tjekkede lige min forbindelse 14/24 :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: