Gravatar

#10541 davenport 16 år siden

Har lige siddet og læst min gamle blog på http://davenblog.blog.com/
Kæft hvor var jeg da godt nok nede i perioder... Utroligt hvad der kan ske på et år...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10542 Highland Park 16 år siden

#10541: Men det var åbenbart guf for botterne. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#10543 tiany 16 år siden

vi er i gang med at flytte første læs af vores ting, resten bliver så flyttet i næste weekend.
Lejligheden er godt nok tom allerede...
Valar morghulis
Gravatar

#10544 MOVIE1000 16 år siden

fandt et cool tilbud ved et marked idag 4 film for 100 kr det blev til Eldorado, Star trek III Star trek IV, Star trek VI og star trek filmene er de der nye nogle som koster normalt 100 kr i stereo studios og de var hel nye slet ikke pakket op:) også the last samurai 20 kr.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10545 davenport 16 år siden

Er der nogen der har prøvet at surfe Facebook udfra en enkelt profil, og så klikke på deres venner, indtil man finder nogen man er fælles venner med?
Nu har jeg prøvet det 2 gange, og efter ca. 20-25 profiler, er man venner med de samme. Det er lidt vildt, når der er så mange profiler.
Verden er lille...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10546 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg sidder lige og læser anmeldelser af "Pulp Fiction" på BD, da jeg overvejer at udskifte min forholdsvis sucky dvd-udgivelse.

Jeg tror dog at Highdefdigest har fået noget galt i halsen, fordi ifølge deres anmeldelse, er der et dansk lydspor på:

http://bluray.highdefdigest.com/2644/pulpfictionda...

Det må da være en fejl fra deres side.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10547 Bobby Singer 16 år siden

Kom så Danmark!
Idjit
Gravatar

#10548 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg sidder og ser Die Hard 4 igen, første gang på blu-ray.

Jeg får mere og mere respekt for Len Wiseman, hver gang jeg ser den film. Udover hans kærlighed til old school stunts, er hans kameraarbejde helt i top, især i scenen hvor McClane og Farrell bliver jagtet af en helikopter, mens de kører i politibil, det er virkelig lækkert.

Det er også virkelig lækkert med de små, subtile nik til de gamle film, både i musikken og i selve filmen.

Nå ja, så er filmen naturligvis superlækker på BD i det hele taget.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10549 Kruse 16 år siden

Danmark: 1
Portugal: 0

Supermål af Nicklas bendtner!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10550 mr gaijin 16 år siden

#10549 Hvorfor laver han ikke nogle flere af den slags for Arsenal? :)

I øvrigt, fantastisk kamp af Stephan Andersen!
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: