Kan sgu ikke undgå at have en dårlig smag i munden over det straffespark, som ikke blev dømt til Portugal. Og lige efter scorer vi så. Det er utroligt vi fortsat kan være så heldige i VM turneringen. Men vi bliver godt nok presset i bund.
#10548 Ja, jeg ser frem til hans næste film! Det var sgu ham, som skulle have lavet Terminator 4.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg havde godt nok ikke nerverne til at se de sidste fem minutter af kampen, men det endte da heldigvis med et udemærket resultat, selvom at det dog er ærgeligt at det blev til en uafgjort og ikke en sejr.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#10553 Næ jeg har heller ikke set den af samme grund :) Han er igang med "Motorcade" ser det ud til
A thriller centered on a terrorist plot against the president's motorcade as it navigates through Los Angeles åbenbart med Tom Cruise i en mulig hovedrolle.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Heh, ja, det så jeg. Man kan ikke ligefrem beskylde ham for at være superproduktiv.
Men ok, hvis Kevin Smith fortæller sandheden om hvordan optagelserne til Die Hard 4 foregik, er det ikke underligt at manden har haft brug for en pause derefter. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jeg har lige set en stor del af ekstramaterialet til Die Hard 4 og blev mere imponeret. Der er faktisk scener i filmen, jeg troede var hjulpet på vej af CGI, hvor det viser sig at være rigtige stunts og fantastisk kameraarbejde.. damn boy!
Jeg var helt overbevist om at scenen med bilen der flipper rundt og lander på de to kørende biler var computerskabt, men den er sgu ægte.. selvfølgelig er Willis og Long ikke tilstede, men er klippet ind senere, men det gør ikke stuntet mindre imponerende.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Me too. Jeg var helt ødelagt af nerver til sidst og kom først i tanke om bagefter, at det var helt unødvendigt, når vi fører gruppen så suverænt. Men sån er det altid når landsholdet eller mit yndlings klubhold spiller, så sidder hjertet helt oppe i halsen ligegyldigt hvad. :)
Hold kæft hvor skød Ronaldo dog i øvrigt elendigt. 700 millioner kr. for en mand der på 10 frispark ikke formår at ramme målet. Tsk, tsk...ja men sådan går det jo, når man absolut vælger at spille i laksko. :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#10551 filmz-Bruce 16 år siden
#10548 Ja, jeg ser frem til hans næste film! Det var sgu ham, som skulle have lavet Terminator 4.
#10552 NightHawk 16 år siden
Stephan Andersen er ren verdensklasse ligeså Bentners mål!
Ja, ok de sku' ha' haft et straffe, men har så fået foræret to frispark de ikke sku' ha' haft, så det regnestykke går vist lige op. :)
Så længe Ronaldo beholder lakskoene på, så vinder vi. Jeg tipper 2-0. :)
#10553 filmz-Utyske 16 år siden
Ikke at jeg har set T4 endnu, primært p.g.a. McG, men jo, jeg ville meget hellere se en Wiseman-udgave af T4. :)
Jeg håber sgu at han får lov til at lave nogle flere actionfilm.
#10554 Kruse 16 år siden
#10555 filmz-Bruce 16 år siden
A thriller centered on a terrorist plot against the president's motorcade as it navigates through Los Angeles åbenbart med Tom Cruise i en mulig hovedrolle.
#10556 filmz-Utyske 16 år siden
Heh, ja, det så jeg. Man kan ikke ligefrem beskylde ham for at være superproduktiv.
Men ok, hvis Kevin Smith fortæller sandheden om hvordan optagelserne til Die Hard 4 foregik, er det ikke underligt at manden har haft brug for en pause derefter. :)
#10557 filmz-Bruce 16 år siden
#10558 filmz-Utyske 16 år siden
Jeg var helt overbevist om at scenen med bilen der flipper rundt og lander på de to kørende biler var computerskabt, men den er sgu ægte.. selvfølgelig er Willis og Long ikke tilstede, men er klippet ind senere, men det gør ikke stuntet mindre imponerende.
#10559 NightHawk 16 år siden
Me too. Jeg var helt ødelagt af nerver til sidst og kom først i tanke om bagefter, at det var helt unødvendigt, når vi fører gruppen så suverænt. Men sån er det altid når landsholdet eller mit yndlings klubhold spiller, så sidder hjertet helt oppe i halsen ligegyldigt hvad. :)
Hold kæft hvor skød Ronaldo dog i øvrigt elendigt. 700 millioner kr. for en mand der på 10 frispark ikke formår at ramme målet. Tsk, tsk...ja men sådan går det jo, når man absolut vælger at spille i laksko. :D
#10560 filmz-jonasgr 16 år siden
Jeg kan nu godt lide hans anmeldelsesstil, som til tider kan være lidt hård og sjov.
'Cause I'm evil"