Gravatar

#1071 dyg 16 år siden

Faldt over ØFP's program her under festugen:

30. aug. kl. 16.30: Yojimbo – Livvagten
31. aug. kl. 16.30: Manhattan
01. sep. kl. 16.30: New York, New York
02. sep. kl. 16.30: Mystery Train
03. sep. kl. 16.30: Sidste Tango i Paris
04. sep. kl. 16.30: Politiets Blinde Øje
05. sep. kl. 16.30: Chunking Express
06. sep. kl. 16.30: Good Bye Lenin
07. sep. kl. 16.30: After Life
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1072 elwood 16 år siden

Var det i Deadline på Dr2 her 22:30 eller har det været der.

Der sku være en lille debat mellem en anmelder og så en anden person vidst nok fra filmens branche, som sku snakke om man ku tillade sig og afsløre en films handling.

Anmelderen mener man godt kunne det, når den var så dårlig, det er Kandidaten der snakkes om.

Jeg har bare det problem jeg ikke har set filmen endnu, så jeg tør sku ikke se det, men en lille reminder til andre folk, hvis ikke det altså har været der.

Vil gerne høre hvad det handler om, men jeg må nok finde streamet en dag når jeg har fået set filmen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1073 rasser 16 år siden

#1072

De gjorde ellers fra starten opmærksom på at de ikke ville snakke om filmen plot overhovedet, blot debatere hvorvidt det var i orden sådan at afsløre detaljer i anmeldelser.

Faktisk en rimelig sober og fornuftig debat. Både SF Film repræsentanten samt anmelderen havde nogle gode pointer.
Gravatar

#1074 mr gaijin 16 år siden

Edit: Ups, dobbeltpost :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#1075 gi-jones 16 år siden

#1072: De snakkede om det i radioen. Tilsyneladende har anmelderen afsløret plot-twistet i sin anmeldelse i Ekko (tror jeg det var). Hans argument var at han var træt af, at film blev hypet op på et svagt plot og en twist for twistets skyld. Samtidig mente han at anmeldere har det svært fordi de ikke må afsløre filmens handling. Jeg synes personligt det er noget grusomt ævl. Man kan da sagtens skrive hvad man mener om en films plot uden at afsløre det. Personligt springer jeg altid resumeet over når jeg en sjælden gang læser anmeldelser.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1076 davenport 16 år siden

Nu tager i jer satme sammen, og besøger min blog. Jeg havde kun 20 hits igår. Tror i da det er for sjov, at jeg sidder og spilder min tid med at underholde jer???
I bad om det, så må i sku droppe turen til faster Erna, hvis det skal stå i vejen.

Ellers må jeg opfinde en straf, og det er der vel ingen der er interesserte i, eller hvad?? ELLER HVAD?????
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1077 tiany 16 år siden

#1076 HEY... Ikke så højt, jeg har skam besøgt den dagligt :D
Valar morghulis
Gravatar

#1078 davenport 16 år siden

Ok, så!
Den dag vi rammer 100 hits, giver jeg Bacon... O.o
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1079 Takfornu 16 år siden

Jeg er der også mindst en gang om dagen - søde dyr du har BTW ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1080 davenport 16 år siden

Tak tak, de bliver også styret med en hård opdragelse og eisenfaust!!! ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: