Gravatar

#10691 Bobby Singer 16 år siden

Så blev den åndssvage personkarakteristik færdig, så nu skal der spilles Rockband. :D
Idjit
Gravatar

#10692 filmz-Utyske 16 år siden

cyberzed (10687) skrev:
#10685 Hmm hvad er tricket og mon det virker på en pz86 også :D

Man holder minus-knappen på frontpanelet på selve tv'et inde og mens man gør det, trykker man tre gange på AV-knappen på fjernbetjeningen.

Det bringer en skjult menu frem, hvor man sætter Hotel-mode til "on" og i menupunktet under Hotel-mode, kan man definere hvilket AV-kanal tv'et altid skal starte på, eksempelvis HDMI1.

Man skal dog passe på med at rode i den menu, fik jeg at vide, da man risikere at låse sig selv ude fra alle andre menuer, så man reelt ikke kan bruge tv'et.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10693 filmz-jonasgr 16 år siden

På en måde er det irriterende de indsamlere der står der og på en måde kan jeg godt forstå det. De får trods alt en masse penge samlet ind og nogle af dem (f. eks. Amnesty) er ikke statsstøttet og de lever derfor i høj grad af medlemmernes bidrag.

Jeg er dog en af dem som altid bliver spurgt, fordi jeg må være meget imødekommende i min fremfær. Jeg siger dog også for det meste pænt nej tak, hvilket de altid har respekteret. Nogle gange har jeg også taget og lyttet til hvad de har at sige og snakket lidt med dem, dog uden at takke ja. Lige på nær Amnesty som jeg synes gør et godt stykke arbejde. Man får også altid noget positiv respons når man siger at man er medlem af dem. Men går jeg en tur i gågaden, er det ikke unormalt at jeg bliver stoppet en 5-7 gange, hver gang. Da jeg boede i Aalborg begyndte det endda at være så ofte, at de kunne kende mig og derfor ikke spurgte mig.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#10694 filmz-jonasgr 16 år siden

Crap så var DR her lige og tjekke for licens.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#10695 Bobby Singer 16 år siden

Det bliver en god aften med ren afslapning og så lige 2-3 måske 4 afsnit af Supernatural. :)
Idjit
Gravatar

#10696 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg må hellere se noget DR. Jeg skal jo have noget for pengene eller noget.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#10697 cyberzed 16 år siden

Tror jeg vil smutte ind på sofaen og sove så jeg er klar til kl 2.30 hvor livet starter igen :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#10698 Michael Andersen 16 år siden

#10697 Du skal også se "Ass Good Ass It Gets" på TV1000?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#10699 MOVIE1000 16 år siden

hahaha morer mig over Nephew nye music video hvor de gør en parodi på The sopranos
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10700 mr gaijin 16 år siden

Jeg har kun været på mit nye job i to-tre dage, men det føles som to-tre uger. Jeg har tyve elever hernede, som jeg dagligt kan påvirke til at se bedre film (ud over at lære dem japansk, selvfølgelig). Det er fantastisk :)
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: