Gravatar

#10701 filmz-Bruce 16 år siden

#10685 God bedring! Min ryg er nu også seriøst på tilbagefald og kan mærke natten står og falder med et knæk eller ej :( Så enten er jeg på arbejde imorgen eller også er jeg ikke :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10702 cyberzed 16 år siden

#10698 Pffft, livet starter når NFL sæsonen starter DET ER FAKTUM DET VED ALLE...DØD VED KØLLE!
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#10703 filmz-jonasgr 16 år siden

KOM NU! Juan Martin. Vamos dig til semifinalen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#10704 Lady Arwen 16 år siden

er lidt gladere nu efter en ganske vellykket arbejdsdag/aften... :) imorgen går turen til bedstemor og mon så man ikke bliver forkælet lidt så jeg er klar til arbejde igen lørdag :D skal sgu også huske at melde mig til "gammel elev fest" på mit "gamle" gymnasium - øv så føler man sig gammel :D seneste tilmelding imorgen! (=husk husk husk!!) hmm må også hellere få fundet tid til Harry Potter HVORFOR har jeg ikke fået den set endnu tsk! og Ugly Truth med veninderne... hmm åh stress :D
Doctor Who <3
Gravatar

#10705 evermind 16 år siden

#10688 "The Living Dead" lyder som noget, jeg bør smide nogle penge efter på et tidspunkt. Tilsyneladende kan den erhverves via Amazon til en rigtig fornuftig penge. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10706 Thomsen 16 år siden

Jeg er også grumme træt af indsamlerne omkring Nørreport og Strøget i Kbh. Jeg er begyndt bevidst at provokere dem.

Amnesty-pige: "Hej, jeg kommer fra Amnesty. Vil du ikke være med til at stoppe tortur?"

Mig: "Næ, jeg er helt pjattet med sådan noget tæskesex, så jeg synes, de er heldige!"

Amnesty-pige: ...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10707 filmz-jonasgr 16 år siden

Desværre er mange af dem ikke så meget inde i tingene, da de fleste står der pga. lønnen, som egentlig er meget god. Dem som står med jehovas blad og andre ting i den tur, eller folk som samler ind til demonstration etc. er langt værre.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#10708 evermind 16 år siden

Apropos indsamlere, kommer jeg også til at tænke på de her irriterende Hare Krishna-gutter (eller hvem hulen, de nu er), som undertiden render rundt og sælger havregrynskugler eller tre cd'er for tos pris med diverse goa-halløj. Virkelig påtrængende og belastende typer.

Engang var der ligefrem en af dem, der jagtede mig over gaden, da han på afstand så mig skifte side. Her mente jeg ellers, jeg tydeligt signalerede min mangel på interesse, men det var, som om det bare ansporede manden yderligere! Måske ville han komme af med flere af sine varer, hvis han ikke demonstrativt jagtede dem, der anstrengte sig mest for at slippe udenom ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10709 filmz-Utyske 16 år siden

Det der irriterer mig ved nogle af indsamlerne til de "gode formål" er, at det er helt tydeligt at mange af de mennesker er uddannet sælgere og har en sælger-tilgang til det at samle penge ind og det er tydeligt, at det ikke er folk der brænder for sagen.

De er præcis ligesom de tidligere Tele2-sælgere, sælgerne af el for et eller andet jysk elselskab, dem der sælger et eller andet kosttilskud o.s.v. - det får mig til at lade være med at støtte den "gode sag", simpelthen fordi jeg virkelig har svært ved at tage folk seriøst, der kan være totalt entusiastisk om kosttilskud den ene uge og ligeså entusiastisk om at hjælpe små børn i Afrika den næste uge. Det er selvfølgelig deres job at være på den måde, men eftersom de jævnligt skifter produkt, så er entusiasmen jo ikke ægte og så sælger de jo bare endnu et tilfældigt produkt, der i dette tilfælde er månedens gode sag.

I det mindste vidste man da at Tele2-sælgerne blot var ude efter profit og lod ikke sådan noget som et "nej" komme dem i vejen, da folk jo blev tilmeldt deres telefoni, selvom de blot havde efterladt deres adresse, fordi de ville have mere information.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10710 wimmie 16 år siden

I dag er det Winnies fødselsdag...hurra, hurra, hurra.... og nu vil hun i seng da klokken er midnat her i Miami... og vi skal da tidligt op og i poolen og spise lidt continential breakfast ;)

Så godnat til jer der nok begynder at stå op nu :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: