Takker. Efter en god nats søvn og en håndfuld smertestillere har ryggen det faktisk ganske fint i dag. Jeg er veludhvilet og ryggen gør kun en smule ondt, så jeg har det bedre end jeg har haft den sidste måneds tid.
Det er lidt underligt at have overskud for en gangs skyld, når jeg er vænnet til bare at have ondt og være sløv.
Tillykke til Wimmie og god bedring til bruce. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#10711 dyg 16 år siden
#10712 cyberzed 16 år siden
#10713 Bobby Singer 16 år siden
#10714 HonoDelLoce 16 år siden
#10715 Takfornu 16 år siden
# 10672 - 10701 Godt at se hun har god smag og en god rollemodel/referenceramme ;) - God bedring !
# 10685 God bedring også herfra !
# 10676 Kender det alt alt for godt !
#10716 filmz-Utyske 16 år siden
Takker. Efter en god nats søvn og en håndfuld smertestillere har ryggen det faktisk ganske fint i dag. Jeg er veludhvilet og ryggen gør kun en smule ondt, så jeg har det bedre end jeg har haft den sidste måneds tid.
Det er lidt underligt at have overskud for en gangs skyld, når jeg er vænnet til bare at have ondt og være sløv.
Tillykke til Wimmie og god bedring til bruce. :)
#10717 Lady Arwen 16 år siden
Nå må hellere få spist noget morgenmad... tralalalalaaaaaaa!
#10718 evermind 16 år siden
Og god bedring til de gamle, radbrækkede herrer Utyske og bruce!
#10719 Highland Park 16 år siden
Hahaha! Den må jeg huske. :D
Tillykke wimmie. :)
#10718: Gad vide om zombier er til finere madlavning f.eks. i form af "brains brulée". Findes der gourmetzombier?
#10720 filmz-Utyske 16 år siden
Jeg overvejer at spørge til atomkraft, næste gang jeg ryger ind i sælgerne fra jysk elkraft, eller hvad de nu hedder, bare for at se deres reaktion.