Gravatar

#10711 dyg 16 år siden

#10710 - Tillykke (og godnat)!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10712 cyberzed 16 år siden

#10710 Tillykke med dagen wims :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#10713 Bobby Singer 16 år siden

#10710 Tillykke med fødselsdagen! :)
Idjit
Gravatar

#10714 HonoDelLoce 16 år siden

Ja stort tillykke til Wimmie.. Både med fødselsdagen og med at være i Miami..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10715 Takfornu 16 år siden

# 10710 Hip Hip Hip Huraaaaaaaaa !

# 10672 - 10701 Godt at se hun har god smag og en god rollemodel/referenceramme ;) - God bedring !

# 10685 God bedring også herfra !

# 10676 Kender det alt alt for godt !
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#10716 filmz-Utyske 16 år siden

#10701/10715 -

Takker. Efter en god nats søvn og en håndfuld smertestillere har ryggen det faktisk ganske fint i dag. Jeg er veludhvilet og ryggen gør kun en smule ondt, så jeg har det bedre end jeg har haft den sidste måneds tid.

Det er lidt underligt at have overskud for en gangs skyld, når jeg er vænnet til bare at have ondt og være sløv.

Tillykke til Wimmie og god bedring til bruce. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10717 Lady Arwen 16 år siden

#10710 - tillykke Wimmie :)

Nå må hellere få spist noget morgenmad... tralalalalaaaaaaa!
Doctor Who <3
Gravatar

#10718 evermind 16 år siden

#10717 Tillykke wimmie! Du sikkert dig en gave får, som du har ønsket dig i år med dejlig chokolaaaade og braaaiiinnnssss til! :)

Og god bedring til de gamle, radbrækkede herrer Utyske og bruce!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10719 Highland Park 16 år siden

Thomsen (10706) skrev:
Jeg er også grumme træt af indsamlerne omkring Nørreport og Strøget i Kbh. Jeg er begyndt bevidst at provokere dem.

Amnesty-pige: "Hej, jeg kommer fra Amnesty. Vil du ikke være med til at stoppe tortur?"

Mig: "Næ, jeg er helt pjattet med sådan noget tæskesex, så jeg synes, de er heldige!"

Amnesty-pige: ...

Hahaha! Den må jeg huske. :D

Tillykke wimmie. :)

#10718: Gad vide om zombier er til finere madlavning f.eks. i form af "brains brulée". Findes der gourmetzombier?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#10720 filmz-Utyske 16 år siden

#10719 -

Jeg overvejer at spørge til atomkraft, næste gang jeg ryger ind i sælgerne fra jysk elkraft, eller hvad de nu hedder, bare for at se deres reaktion.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: