Købe den nye Mew-cd i dag...ret sjovt at tage til USA og købe Mew :)
I øvrigt fandt vi "The green butchers" på dvd og vores hotel viser "Flame and Citron" (ret sjov engelsk titel...den hedder ikke engang "The flame and the lemon")
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg føler mig helt som om, at jeg er på ægte auktion lige nu, med telefonen hængende ved øret. Jeg har kæresten i telefonen engang i mellem, da hun er på loppemarked. Lige pt. har hun fundet nogle statuer, en syngende neger fra 50'erne på omkring en 1/2 meter i ægte jazz-style og så to mindre Blues Brothers statuer, dansende og syngende. Nu er hun på vej hjem efter mig, så jeg kan inspicerer sagerne inden køb. :-)
Wuuh, det kunne være fedt, at have stående. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Kanont gået af Caroline. Jeg troede godt nok at kampen ville blive aflyst og ærgeligt at hun bliver spist af med sølle 300 tilskuere !!
Alt i alt bliver det en historisk finale. Kim Clijsteres kommer i en US Open finale efter at have holdt pause i et par år og kun spillet 3 turneringer (mener jeg).
Caroline Wosniacki leverer et af de største (hvis ikke det største) danske ennisresultat. Vinder hun vil det være på højde med Riis sejr, EM triumfen i 92' og oppe i den liga. Det største danske sportsnavn i øjeblikket og så i en tid hvor der er krise i danske tennis og Team Danmark har besluttet at cutte deres bidrag med 20 %. Mon de ombestemmer sig nu.
En fantastisk præstation og hvilket brand Danmark har fået.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Det er lidt sjovt, at du siger netop det. For da Mikkel Kessler vandt i boksning i går aftes, blev han udråbt til det største danske sportsnavn i øjeblikket. Man må sige, at hans "øjeblik" var hurtigt overstået. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#10801 NightHawk 16 år siden
Hun har lige brudt Wickmeyer og fører nu 5-3 og kan serve kampen hjem.
Hun virker super cool!
Så er der fucking matchbold!
YAAAAAAAAAHHHHH. Caroline i FINALEN!!!!
Det er så stort det her! :)
Caroline vs. Clijsters. Amazing! Damn jeg har fået et eller andet i øjet nu! :)
#10802 NightHawk 16 år siden
#10803 wimmie 16 år siden
I øvrigt fandt vi "The green butchers" på dvd og vores hotel viser "Flame and Citron" (ret sjov engelsk titel...den hedder ikke engang "The flame and the lemon")
#10804 MOVIE1000 16 år siden
#10805 MOVIE1000 16 år siden
#10806 Bony 16 år siden
Wuuh, det kunne være fedt, at have stående. :D
#10807 filmz-jonasgr 16 år siden
Alt i alt bliver det en historisk finale. Kim Clijsteres kommer i en US Open finale efter at have holdt pause i et par år og kun spillet 3 turneringer (mener jeg).
Caroline Wosniacki leverer et af de største (hvis ikke det største) danske ennisresultat. Vinder hun vil det være på højde med Riis sejr, EM triumfen i 92' og oppe i den liga. Det største danske sportsnavn i øjeblikket og så i en tid hvor der er krise i danske tennis og Team Danmark har besluttet at cutte deres bidrag med 20 %. Mon de ombestemmer sig nu.
En fantastisk præstation og hvilket brand Danmark har fået.
'Cause I'm evil"
#10808 colocho 16 år siden
#10809 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#10810 Bony 16 år siden
Det er lidt sjovt, at du siger netop det. For da Mikkel Kessler vandt i boksning i går aftes, blev han udråbt til det største danske sportsnavn i øjeblikket. Man må sige, at hans "øjeblik" var hurtigt overstået. :)