Kesslers sejr var helt sikkert både forrygende flot og fortjent. Men kampen blev blæst op til mere end berettiget. Når alt kommer til alt, var det trods alt ikke så overraskende, at han vandt over en deltids bagersvend fra Venezuela. ;)
# 10811 -
Jeg var tæt på at hallucinere, skal det så lige siges. ;)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Angående Kesslers kamp så synes jeg altid det bliver blæst op til, at enten vinder han eller også er hans karriere slut. Intet mindre. Og når det så kommer til det hele, så viser det sige at han banker modstanderen let som ingenting.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Her følger update omkring de figurer jeg havde udset mig. Der må være noget i vejen med min kærestes målestoksforhold (!?), for hun havde sagt at de to Blues Brothers-statuer var omkring 20-30 centimeter høje, men da jeg kom derop viste det sig, at de var omkring 50 centimeter, og altså langt højere end jeg havde regnet med. Der blev pruttet lidt om prisen, hvilket resulterede i, at jeg blev den heldige ejer af en Elwood og Jake figur..
Billeder kommer senere, så snart jeg har fået dem hjem og gjort dem rene. Men det er de samme som dem her, bare lidt mindre. Dem på billedet er lidt over en meter, mine er kun en halv. Men for fanden de er cool! :)
Jo, men den fight igår var nu en af den slags vind eller forsvind kampe. Havde Kessler tabt og mistet sit VM bælte, var han ikke blevet udtaget til den kommende Super Six turnering, aka. boksningens svar på Champions League, hvilket så havde betydet at han, med den alder han har, hurtigt ville være gået i glemmebogen og karrieren være forbi.
Det skete så heldigvis ikke, så nu kan vi se frem til en række kampe mod nogle virkelige klassemodstandere, som, hvis man skal være helt ærlig, Perdomo bestemt ikke var. :)
# 10815 -
Tillykke med købet. De ser sgu ret cool ud. Det fortjener jo en lille hyldest :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#10816 Jo helt enig, det var sådan en kamp. Jeg havde egentlig blot regnet med at det var en lidt sværere modstander. I øvrigt dejligt med en bokser som ikke er alt for selvfed.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Det er hverken Wozniacki eller Kessler der er øjeblikkets sportsnavn i Danmark. Det er sgu de hviiie fra GF. For fanden hvor har de gang i støvlerne i øjeblikket. Fryd! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#10811 Highland Park 16 år siden
#10810: Pff - og hvad så?! Wozniacki boksetræner også. Kan han måske spille tennis?
#10812 NightHawk 16 år siden
Kesslers sejr var helt sikkert både forrygende flot og fortjent. Men kampen blev blæst op til mere end berettiget. Når alt kommer til alt, var det trods alt ikke så overraskende, at han vandt over en deltids bagersvend fra Venezuela. ;)
# 10811 -
Jeg var tæt på at hallucinere, skal det så lige siges. ;)
#10813 Highland Park 16 år siden
#10814 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#10815 Bony 16 år siden
Billeder kommer senere, så snart jeg har fået dem hjem og gjort dem rene. Men det er de samme som dem her, bare lidt mindre. Dem på billedet er lidt over en meter, mine er kun en halv. Men for fanden de er cool! :)
http://www.lifesize-models.co.uk/product.php?id=27...
#10816 NightHawk 16 år siden
Jo, men den fight igår var nu en af den slags vind eller forsvind kampe. Havde Kessler tabt og mistet sit VM bælte, var han ikke blevet udtaget til den kommende Super Six turnering, aka. boksningens svar på Champions League, hvilket så havde betydet at han, med den alder han har, hurtigt ville være gået i glemmebogen og karrieren være forbi.
Det skete så heldigvis ikke, så nu kan vi se frem til en række kampe mod nogle virkelige klassemodstandere, som, hvis man skal være helt ærlig, Perdomo bestemt ikke var. :)
# 10815 -
Tillykke med købet. De ser sgu ret cool ud. Det fortjener jo en lille hyldest :)
#10817 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#10818 Bony 16 år siden
#10819 dyg 16 år siden
#10820 Bony 16 år siden