Har lige været ude og køre lidt bil med kæresten. Det er et år siden jeg sidst sad bag rattet, men fra næste uge skal jeg til at køre på arbejde og vil sikkert også skulle køre meget mere når nu vi flytter. Så jeg var lige ud og støve det hele lidt af. Jeg er stadig ikke helt sikker på parkeringen, men jeg må bare finde et sted hvor der ikke holder andre biler ved siden af indtil jeg har styr på det. Det er bedre at være forsigtig end at lave buler i kærestens bil :)
Bliver ugen hvor der skal prøvekøres et par biler. Suk. Har klaret mig med de gamles bil et godt stykke tid nu og kan mærke på finanserne, at der ikke skal betales forsikring, serivce etc. Men alting har en ende :( Vil gå efter mini bilerne og et brændstof forbrug på 25 km/l.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Så min video til min World Trade Center fremlæggelse til imorgen er færdig skriv hvad i synes
Af nysgerrighed: hvor har du fundet billedet der er på ved 3:08? Det er da godt nok et skræmmende og alligevel lidt fascinerende et af slagsen, et jeg ikke havde set før.
#10826 så en video med den person så jeg søgte bare i google billeder plain behind man world trade center bladrede indtil jeg fandt det rigtige billede
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#10821 tiany 16 år siden
Så jeg var lige ud og støve det hele lidt af. Jeg er stadig ikke helt sikker på parkeringen, men jeg må bare finde et sted hvor der ikke holder andre biler ved siden af indtil jeg har styr på det.
Det er bedre at være forsigtig end at lave buler i kærestens bil :)
#10822 filmz-Bruce 16 år siden
#10823 filmz-Utyske 16 år siden
Måske en Toyota IQ med en diesel-motor?
#10824 MOVIE1000 16 år siden
#10825 filmz-Bruce 16 år siden
#10826 Slettet Bruger [2353454305] 16 år siden
#10827 lagoni 16 år siden
Betyder det din jobsøgning har været en succes?
#10828 evermind 16 år siden
#10829 colocho 16 år siden
#10830 MOVIE1000 16 år siden