Gravatar

#10841 Kruse 16 år siden

#10839: Kan du ikke læse de beviser han skriver? Billedet ville simpelthen ikke kunne lade sig gøre. Der var kun en udsigtsplatform på sydtårnet. Det tårn blev ramt af et fly der kom fra syd. Men på billedet kan man se mod nord.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10842 Thomsen 16 år siden

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10843 gi-jones 16 år siden

Movie1000: Jeg synes du er sluppet meget fint fra sammenklipningen, men afhængigt af hvilken type opgave vi snakker om bør du nok genoverveje noget af indholdet. især det falske billede er dårlig stil (og ja, det er falsk). Hvis der er tale om en projektopgave, så sørg for at pointere at du har klippet det ud efter at have tjekket kilderne. Det vil sikkert endda kunne hjælpe dig i vurderingen, hvis du samtidig kommer lidt ind på dokumentationen. Derudover synes jeg at I skal tjekke jeres tekster igennem. Hvis det er til noget som helst andet end en engelsk-opgave ville dansk være mere passende. Hvis det ER en engelskopgave, så har I ubehageligt mange formuleringsfejl.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10844 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg har lige set "Che: Part One" og spillet lidt Xbox, så nu varer det nok ikke længe før jeg skal sove.

Jeg ved ikke om jeg har været uheldig at få et ekstremt dårligt batteri til min trådløse controller til Xboxen, men det holder godt nok ikke til mange timers spil. Jeg overvejer lidt at skaffe mig af med den trådløse og købe en ekstra med kabel på.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10845 Thomsen 16 år siden

Bah! Sad og så VIRUS på TV2Film, og det er da ikke fordi, det er en fantastisk film, men så med en halv time tilbage fryser billedet pludseligt for derefter helt at forsvinde. Jeg troede først, at det var TV2's båndmaskine, der var gået i udu, men det ser ud til, at det er hele kabelsignalet - med undtagelse af DR, DR2 og TV2, der af en eller anden grund alle stadigvæk virker. YouSee... No, I really, really don't! :-/

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10846 MOVIE1000 16 år siden

#10843 ok har jeg også fået at vide af andre:) tak for kritik men for mig er det bare vigtigst at budskabet kommer frem og det synes jeg det gjorde:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10847 tiany 16 år siden

10
Valar morghulis
Gravatar

#10848 cyberzed 16 år siden

#10847 ??? havde du forresten fået arbejde?
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#10849 tiany 16 år siden

Næ søger stadigvæk... Har fået en masse afslag, men har stadig en del ansøgning jeg ikke har hørt fra endnu og jeg søger næsten dagligt.
Valar morghulis
Gravatar

#10850 davenport 16 år siden

Havde en total filmzdrøm i nat.
Først drømte jeg at jeg besøgte Navarres lejlighed, der var noget af det sejeste jeg har set. Kæmpe stuer med store lædersofaer, fladskærme over alt, og en stil holdt i sort og sølv. Vel nok en små 400 kvm. Det var enormt og gennemført.

Så drømte jeg at jeg arbejdede i et fængsel, hvor Predatorx sad, og jeg skulle hjælpe ham med at lytte til noget ordentligt musik. De var trætte af at han brugte et trykluftbor til at spille heavy med, så jeg skulle introducere noget mere roligt musik...

Fanme underligt... Men interessant! ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: