Jeg er syg og har brug for underholdning, dansk TV levere ikke. Hjælp! :) Hvis der er en der har lydt til at komme forbi med suppe, ville det være super sweet
Så får jeg sgu en fuldtidskontrakt på mit job som højskolelærer! Min største anke oprindeligt var ellers, at stillingen kun var på timebasis. Jeg er superlykkelig! :)
Mange tak! En af mine kolleger er koreaner, så der er massevis af kimchi i udsigt :)
(Og så er han desuden også personlig ven af instruktøren Kim Ki-duk. Plus træner af olympiske mestre i taekwondo. Når jeg tænker over det, så er jeg vist den eneste lærer på skolen, der ikke har vundet en medalje ved et OL eller et verdensmesterskab)
#10851 tiany 16 år siden
#10852 rubberdub 16 år siden
Hvis der er en der har lydt til at komme forbi med suppe, ville det være super sweet
#10853 mr gaijin 16 år siden
#10854 evermind 16 år siden
#10855 Benway 16 år siden
#10856 Kruse 16 år siden
#10853: Kæmpe tillykke med det :)
#10857 evermind 16 år siden
#10858 Highland Park 16 år siden
Jeg håber, at det lykkes at tilføje en Kimchi-klausul i kontrakten.
#10859 mr gaijin 16 år siden
Mange tak! En af mine kolleger er koreaner, så der er massevis af kimchi i udsigt :)
(Og så er han desuden også personlig ven af instruktøren Kim Ki-duk. Plus træner af olympiske mestre i taekwondo. Når jeg tænker over det, så er jeg vist den eneste lærer på skolen, der ikke har vundet en medalje ved et OL eller et verdensmesterskab)
#10860 Kruse 16 år siden
O Lucky Man!
Judgement at Nuremberg
Gandhi
Nogen der har et forslag til hvilken en jeg skal vælge?