Præcis, og der er jo også nogle årtier hvor standarden var 1.33, der bliver de sorte bjælker jo endnu mere markante. :)
Altså, skærmen er da meget fed og alt det der, men personligt synes jeg at 16:9 er et fornuftigt kompromis og jeg har svært ved at se hvad man vinder ved så bredt et format, hvis vi taler tv-produktioner eksempelvis.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Vi har fået elendige nyheder her i dag. Vi skulle jo have overtaget lejligheden per 1. oktober, men nu viser det sig, at huset som den nuværende lejer skal flytte til, ikke er klar til indflytning før november/december engang, hvilket udskyder vores flytteplaner med rigtig lang tid. Alt for lang tid, hvis du spørger os. Da der er tale om familie er der dog ikke en skid vi kan gøre ved det uden, at der bliver lagt op til intern familie fejde og det gider jeg sgu ærlig talt ikke. Så vi må bare bukke os ned og tage imod og bide i det sure æble. Så nu er vi tvunget til en vinter i den nuværende lejlighed, hvilket betyder utætte vinduer og døre samt klinkegulv (uden gulvvarme, vel at mærke) over alt. Pisse irriterende for at sige det mildt. Jeg har mest af alt lyst til, at sige nej tak til lejligheden, men problemet er bare, at vi med garanti ikke finder noget på samme størrelse til den pris. Hvor er det dog en irriterende situation at stå i.
Min kæreste har dog givet mig et plaster på såret, ved at love mig en tur ud i de danske butikker på lørdag for at shoppe efter en iMac. Planen var ellers, at det var en indflytter gave til os selv til at pryde den nye lejlighed. Men vi blev enige om, at det var uendelig trist, at kigge på et par flyttekasser der allerede var pakket og klar, så vi pakker det vigtigste ud igen og giver altså os selv, dette lille plaster på såret. For det skal ikke gå udover vores behov for en ny computer, at der er nogen der åbenbart ikke kan finde ud af, at administrere at sætte et hus i stand. Ja, toilettet er en vigtig detalje. Ja, køkkenet er en vigtig detalje. Og ja, gulvet inde i stuen er også temmelig vigtigt. Så bestil dette først og vent med den fucking have. Det er alligevel snart vinter, jesus kristus dog!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Øv øv...det er bare noget bæ med sådan en boligsituation. Især når man lige så frem til at flytte. Håber det går.
Vi er ved at gøre klar til at flyve hjem i morgen og hvor har jeg da overhovedet ikke lyst. Aldrig før har jeg haft så meget lyst til ikke at vende hjem til Danmark og se frem til en kold vinter :(
I øvrigt købte vi en blu-ray afspiller herovre og nu har vi sat den til fladskærmen på hotelværelset så i stedet for pay-per-view film kan vi nu se blu-rays :D Lidt blæret... Og hvor bliver det dog dejligt at kunne købe alle slags blu-ray film og ikke bekymre sig om regionen.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#10911 Highland Park 16 år siden
#10912 MOVIE1000 16 år siden
#10913 filmz-Utyske 16 år siden
Jep, det er lidt sørgeligt at de ikke laver lidt af det der research, i stedet for bare at kigge i pressematerialet. :)
#10910 -
Præcis, og der er jo også nogle årtier hvor standarden var 1.33, der bliver de sorte bjælker jo endnu mere markante. :)
Altså, skærmen er da meget fed og alt det der, men personligt synes jeg at 16:9 er et fornuftigt kompromis og jeg har svært ved at se hvad man vinder ved så bredt et format, hvis vi taler tv-produktioner eksempelvis.
#10914 Bony 16 år siden
Min kæreste har dog givet mig et plaster på såret, ved at love mig en tur ud i de danske butikker på lørdag for at shoppe efter en iMac. Planen var ellers, at det var en indflytter gave til os selv til at pryde den nye lejlighed. Men vi blev enige om, at det var uendelig trist, at kigge på et par flyttekasser der allerede var pakket og klar, så vi pakker det vigtigste ud igen og giver altså os selv, dette lille plaster på såret. For det skal ikke gå udover vores behov for en ny computer, at der er nogen der åbenbart ikke kan finde ud af, at administrere at sætte et hus i stand. Ja, toilettet er en vigtig detalje. Ja, køkkenet er en vigtig detalje. Og ja, gulvet inde i stuen er også temmelig vigtigt. Så bestil dette først og vent med den fucking have. Det er alligevel snart vinter, jesus kristus dog!
#10915 wimmie 16 år siden
Øv øv...det er bare noget bæ med sådan en boligsituation. Især når man lige så frem til at flytte. Håber det går.
Vi er ved at gøre klar til at flyve hjem i morgen og hvor har jeg da overhovedet ikke lyst. Aldrig før har jeg haft så meget lyst til ikke at vende hjem til Danmark og se frem til en kold vinter :(
I øvrigt købte vi en blu-ray afspiller herovre og nu har vi sat den til fladskærmen på hotelværelset så i stedet for pay-per-view film kan vi nu se blu-rays :D
Lidt blæret... Og hvor bliver det dog dejligt at kunne købe alle slags blu-ray film og ikke bekymre sig om regionen.
#10916 gi-jones 16 år siden
#10917 cyberzed 16 år siden
#10918 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10919 tiany 16 år siden
#10920 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"