#10921 Jep mit fritidsjob på det dejlige lager. Heldigvis har jeg kun 7 vagter tilbage inden jeg stopper + en firmafest og firmafodbold - de to sidste er dog gode ting :) I går da jeg var på arbejde havde jeg store problemer med at plukke varerne på de nederste hylder pga smerter i ryggen. Men det er nu en ganske normal "skade" for os der er der, men alligevel bliver vi fordi lønnen er så god. Men nu kan jeg da se enden på det efter 5 år.
Har lige opdaget, at min AirPort Express ikke fungerer rigtigt. Ud fra Apples supportfora ser det dog ud til, at der er flere med samme problem. Der er åbenbart gået et eller andet galt ved den sidste opdatering. Den går fint på nettet, men AirPort-værktøjet vil ikke genkende den, og Airtunes kan heller ikke se mit anlæg. = ingen musik til mig :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jaaa, fridag til at tage i Tivoli med kæresten ... og så er vi begge to dødssyge, da vi vågner. :(
Så det har været noget med at holde sengen hele dagen og bare ligge og være nederen. I det mindste er det en god undskyldning for at smide et par film på og lave ingenting.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
er lige kommet hjem efter en SHOPPING TUR i byen:) fik købt 2 t-shirts og en mega tynd trøje også selvfølgelig nogle dvder Stargate Sg1 sæson 1 (en af mine gamle klassekammerater er stargatre fan og han synes jeg skulle starte med den serie så det prøver jeg nu nok fordi jeg også har rigtig stor tillid til ham) også kiggede jeg på bubber og bs BOX til 150 men ville ikke bruge flere penge så købte jeg også et spil call of duty deluxe box til kun 50 kr så jeg ved godt hvad jeg skal lave i weekenden:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#10921 cyberzed 16 år siden
#10922 tiany 16 år siden
Jep mit fritidsjob på det dejlige lager. Heldigvis har jeg kun 7 vagter tilbage inden jeg stopper + en firmafest og firmafodbold - de to sidste er dog gode ting :)
I går da jeg var på arbejde havde jeg store problemer med at plukke varerne på de nederste hylder pga smerter i ryggen. Men det er nu en ganske normal "skade" for os der er der, men alligevel bliver vi fordi lønnen er så god. Men nu kan jeg da se enden på det efter 5 år.
Can't wait :)
#10923 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#10924 Thomsen 16 år siden
#10925 Bobby Singer 16 år siden
FORHELVEDE I PIKKEMAND!!!
#10926 evermind 16 år siden
Så det har været noget med at holde sengen hele dagen og bare ligge og være nederen. I det mindste er det en god undskyldning for at smide et par film på og lave ingenting.
#10927 MOVIE1000 16 år siden
#10928 davenport 16 år siden
#10929 filmz-Utyske 16 år siden
#10930 davenport 16 år siden