Har lige snakket med en gut der var og se på min lejlighed igår, og han vil gerne overtage den snarest muligt...hvilket passer mig helt fint så jeg ikke kommer til at betale på den længere end jeg bor i den :D (havde sgu ikke lige regnet med at jeg fik arbejde så hurtigt da jeg begyndte at søge)
Fjerde hårde arbejdsdag, men i aften heldigvis ingen aftaler, kun en aftale om min krop om at slappe af. Imorgen skrives der under på bilkøb og selvom det da bliver rart, at få egen bil igen, så ville jeg ønske jeg ikke havde brug for den og kunne bruge pengene på noget mere fornuftigt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#10935 Nordsverige, Roskilde, Århus, Holstebro, Alblasserdam - Holland ... har en meget lang liste over steder min bil efterhånden har været for at jeg kunne holde fri og slappe af i godt selskab :)
Lige en lille hilsen fra Tosmur, Tyrkiet - hvor jeg har vaeret en uges tid nu. Her er fandme varmt sku jeg hilse at sige ;o) Send flere penge - vi "ses" om en uge naar jeg kommer hjem igen!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#10939 ja lige noejagtig det savner man lidt hernede ;o) Men idag koebte vi den laekreste okemoerbrad og skar ud i nogle fede boeffer. 1,3 kg pris i kr ca. 160 kr.??? det er sku billigt!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#10931 filmz-Utyske 16 år siden
#10932 cyberzed 16 år siden
#10933 filmz-Bruce 16 år siden
#10934 cyberzed 16 år siden
#10935 filmz-Bruce 16 år siden
#10936 cyberzed 16 år siden
#10937 davenport 16 år siden
#10938 wiseguy 16 år siden
Lige en lille hilsen fra Tosmur, Tyrkiet - hvor jeg har vaeret en uges tid nu.
Her er fandme varmt sku jeg hilse at sige ;o)
Send flere penge - vi "ses" om en uge naar jeg kommer hjem igen!!
#10939 davenport 16 år siden
#10940 wiseguy 16 år siden
Men idag koebte vi den laekreste okemoerbrad og skar ud i nogle fede boeffer.
1,3 kg pris i kr ca. 160 kr.??? det er sku billigt!!