Gravatar

#10941 davenport 16 år siden

Ganske udemærket pris. Sidder du så på en lumsk netcafé og ryger pibe?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10942 MOVIE1000 16 år siden

de fleste mænd tror at kvinder tænder på sjove mænd, åbenbart ikke
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10943 DarkLight 16 år siden

lagoni (10897) skrev:
Jeg havde læst Ang Lee var blevet kritiseret for ikke at ha' musikken med (noget jeg dog ikke kan få til at passe),

Han er blevet kritiseret for ikke at have scene-optagelser med.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#10944 DarkLight 16 år siden

Bony (10914) skrev:
Min kæreste har dog givet mig et plaster på såret, ved at love mig en tur ud i de danske butikker på lørdag for at shoppe efter en iMac.

Dårlig plan. Der kommer meget snart nye.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#10945 mr gaijin 16 år siden

Jeg kan konstatere, at jeg har set alle pånær 11 film på Blockbusters liste over 333 film. Og 8 ud af de 11 film er nogle, som jeg aldrig har tænkt mig at se (en Hillary Duff-film, White Chicks, How to Lose a Guy in 10 Days, m.fl.). Keeeedelig liste.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#10946 filmz-Bruce 16 år siden

#10945 Nåede op til 1989 og så stoppede jeg. Du har helt ret. Gaber kæben af led. Bevares, der er mange gode film blandt, men forudsigeligt som dansk politik på midten.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10947 filmz-Utyske 16 år siden

#10946 -

Gjorde Naser ikke op med at politik på midten er forudsigeligt? Jeg mener, der har da aldrig været så meget gøgl som nu. Ok, der bliver ikke lavet ret meget reelt arbejde, udover at man skaber nye partier, hopper over i andre partier og så lukker de nye partier igen, men gøgl er der da masser af. :D

Meget kan man sige om Naser, men han bragte da ufrivillige morskab tilbage til dansk politik i et format man ikke har set i mange årtier. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10948 filmz-Bruce 16 år siden

#10947 Jo men på den anden måde kan man jo snart forsvare påstanden, ved at henvise til, at der er forudsigeligt meget gøgl i dansk politik ;) En masse varmluftsballoner som bliver sat til vejrs konstant i håbet om hurtigt at fange en folkestemning og hurtigt pilles ned igen, når den viser sig at være utæt :)

Jeg var stor tilhænger af den kære Naser under Muhammed konflikten, men den mand har godt og grundigt pillet glorien af sig selv. Han er sgu blevet Danmarks Bush. jr. Synd, for han rammer i sine kronikker ofte noget sandt, men hans tiltag er ofte (læs: altid!) uigennemtænkte.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10949 filmz-Utyske 16 år siden

#10948 -

Hæh, sandt nok.

Jo, Naser havde da noget fornuftigt at sige før i tiden, men det er godt nok fortid efterhånden og han går fra den ene omgang fumleri til den næste. Var det ikke fordi Brian Mikkelsen og Simon Emil er der til at tage opmærksomheden engang imellem, var Naser helt sikkert det danske svar på Bush. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10950 davenport 16 år siden

Synes altid hans navn har manglet et spørgsmålstegn... Nasser Khader? - Det giver hans image hvad det behøver. Ydmyghed og tid til refleksion...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: