Gravatar

#1081 tiany 16 år siden

#1080 Ikke fordi jeg skal være vanskeligt men er en hård opdragelse og en opdragelse med jernhånd, ikke det samme?? :D
De bliver måske opdraget ekstra hårdt?! Men meget sød hund :)
Valar morghulis
Gravatar

#1082 elwood 16 år siden

Hehe Hund og kat

"hva herre henter du ikke lige en god bøf, og lidt kattemix, vi skal til og se VMD"

davenport "arggg!"
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1083 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Jeg sidder og tygger lidt på, om jeg skal købe en brugt designerlædersofa (Anders Nørgaards Simply fra Illum Collection). Den er under et år gammel, og prisen er sådan set rimelig nok. Desværre har sælger mistet kvitteringen. Jeg har ikke mistanke om noget snyd (det plejer ikke at være designersofaerne, der bliver stjålet og solgt videre). Men dels så er der normalt en del års garanti på gode lædermøbler, dels er den det eneste, der beviser, at sofaen rent faktisk har den alder, der påstås, og endeligt så bliver den svær for mig at sælge videre uden kvittering (jeg har tænkt mig at købe en sofa, jeg kan bruge et par år, indtil vi kan få noget større at bo i med plads til en ordentlig "flyder").

So what to do? Hvad ville I gøre, drenge og piger? Jeg kom til at tænke på, gad vide om et sted som Illums Bolighus ikke har kopier af alle faktura i deres arkiv?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#1084 filmz-Bruce 16 år siden

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1085 dyg 16 år siden

#1083 - Kontakt dem, det kan sagtens ske. Jeg har selv været ude for noget lignende, hvor jeg havde mistet kvittering og garantibevis til min PS3, købt i Bilka. Jeg skulle komme med alle de oplysninger jeg havde om købet, så skulle de nok kigge efter den. To dage senere havde de fundet den og den er nu sendt med posten.

Det er godt nok kun et halvt år siden, at jeg købte den. Jeg ved ikke hvor længe de beholder kvitteringer, men det er da helt klart værd at spørge dem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1086 mr gaijin 16 år siden

#1084 Naah, om få uger finder de ud af at McCains vicepræsident er en tidligere crackwhore, der har fået foretaget aborter dagligt, og så er det skib synket. In a perfect world :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#1087 filmz-Bruce 16 år siden

#1086 Wouldn't that be swell :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1088 elwood 16 år siden

kino.dk har satme nogle problemer, hvis en billetbestilling går gal, kan den godt risikere og tolke det som pladserne er reseveret.

det godt nok noget hø.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1089 davenport 16 år siden

Jeg er harm på bønderne!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1090 Bobby Singer 16 år siden

Ahh yes! Har lige fundet ud af at engelsk er aflyst, så nu vil jeg sgu bare slappe af efter to timers hård idræt. Det er dog ret så nedern, at der lige mangler en matematik time, overvejer at *host*pjække*host*. O.o UHA! Nu bor jeg godt nok ret tæt på akademiet, men at tage tilbage bare for at få en sølle matematik time... Ej vel. Men jeg bliver nok nødt til det alligevel... ARH what to do?! :/
Idjit

Skriv ny kommentar: