Tømmermænd fra helvede, First Blood part 2, junkfood, T2, så lige Rambo 3 og nu ved jeg ikke rigtigt... Tømmermændene er ved at være væk, så måske man bare skulle suge sig ned igen.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Sidder stadig ovre ved de gustne. Den grå og Obersten er taget over til "gammel elev dag" på sønder røvhul skole, og DKSBF og min mor snorker om kap på sofaen. Så jeg er ved at få deres enorme arsenal af alkoholiske drikkevare til at ligne en munter dag i en sudansk landsby. (Dvs at jeg tørrer huset ud, før jeg forlader det, som er min stil!)
Der er heldigvis nok guldøl...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er lige kommet hjem fra at bowle, spise og drikke for Post Danmarks penge... vi var 13 personer der bowlede, åd og drak 7700 kr op og hvor var det dejligt at tænke på at det sikkert er folks portoregninger der er gået til at financiere vores druk-fest :D Yay!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg har en annonce på dba.dk og en gut tilbød mig 600 kr. under min pris i går, hvilket jeg sagde nej tak til. Så har jeg selvfølgelig fået en mail i nat fra en idiot der tilbyder mig 1000 kr. under prisen, selvom han kan se at jeg har sagt nej tak til det første prisforslag.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Øv øv...det er bare noget bæ med sådan en boligsituation. Især når man lige så frem til at flytte. Håber det går.
Ja, det er sgu øv. Det mest irriterende er sgu næsten, at vi selv troede så meget på det, at vi var begyndt at pakke ned i kasser. En anden irriterende detalje er også, at vi gik og troede at lejligheden var lige til, at flytte ind i. Men de har åbenbart været skideligeglade med standen, så vi skal praktisk talt renovere alt. Løse lister, stikkontakter der hænger løst i ledningerne, små huller i tapetet og mørke pletter hvor deres åndsvage hund har pisset på trægulvet. Jeg overvejer sgu stadig, at bede dem stikke den skråt op og så finde en anden i nærheden af mit arbejde.
DarkLight (10944) skrev:
Dårlig plan. Der kommer meget snart nye.
Vi tog aldrig af sted på indkøb i lørdags, da jeg fredag morgen fik af vide, at jeg fik en bærbar af mit arbejde til studiet, så vi besluttede os for at gemme pengene til senere fornøjelser, da det ville være totalt overkill med to bærbare og en stationær i huset til to mennesker. Jeg har jo også stadig det andet projekt i tankerne, hvilket jeg skulle have udskudt hvis det var. Det havde nok været endnu sværere. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Er lige kommet hjem fra mine forældre, hvor jeg sov i går. Var til fest på mit arbejde det var umådeligt skægt og der blev drukket igennem, så jeg orkede ikke lige at tage til Haderslev, men sov i stedet på sofaen hos mor og far.
Kigger I andre steder også? Jeg ville godt nok blive gal hvis jeg skulle overtage sådan en lejlighed. Sagde du ikke at det var noget familie I skulle overtage den efter? Sådan behandler man sgu da ikke familiemedlemmer :( Håber det løser sig - jeg beundrer jeres tolerance - tror ikke den var gået hos os (slet ikke med husbondens MEGET lave toleranceniveau, hehe...han havde helt sikkert valgt familiefejden frem for tålmodigheden).
Jep, vi drak med udemærket samvittighed ;) Faktisk er det penge hvert team har fået til at holde fest/arrangement for da de nu både har skippet sommerfesten og julefrokosten. De gider åbenbart ikke at afholde mere så nu har de valgt den nemme løsning og bare givet hvert hold en bunke penge - værsgo' hold jeres egen fest. Sådan set ok men ikke særlig fremmende for samarbejde mellem teams da pengene kun må bruges i eget team.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#11001 HelmerJ 16 år siden
#11002 Lady Arwen 16 år siden
#11003 davenport 16 år siden
Sidder stadig ovre ved de gustne. Den grå og Obersten er taget over til "gammel elev dag" på sønder røvhul skole, og DKSBF og min mor snorker om kap på sofaen. Så jeg er ved at få deres enorme arsenal af alkoholiske drikkevare til at ligne en munter dag i en sudansk landsby. (Dvs at jeg tørrer huset ud, før jeg forlader det, som er min stil!)
Der er heldigvis nok guldøl...
#11004 wimmie 16 år siden
Yay!
#11005 filmz-Utyske 16 år siden
Jeg har en annonce på dba.dk og en gut tilbød mig 600 kr. under min pris i går, hvilket jeg sagde nej tak til. Så har jeg selvfølgelig fået en mail i nat fra en idiot der tilbyder mig 1000 kr. under prisen, selvom han kan se at jeg har sagt nej tak til det første prisforslag.
#11006 gi-jones 16 år siden
Jotak, håber I havde en fornøjelig middag uden for megen samvittighedsnagen :)
#11007 Bony 16 år siden
Ja, det er sgu øv. Det mest irriterende er sgu næsten, at vi selv troede så meget på det, at vi var begyndt at pakke ned i kasser. En anden irriterende detalje er også, at vi gik og troede at lejligheden var lige til, at flytte ind i. Men de har åbenbart været skideligeglade med standen, så vi skal praktisk talt renovere alt. Løse lister, stikkontakter der hænger løst i ledningerne, små huller i tapetet og mørke pletter hvor deres åndsvage hund har pisset på trægulvet. Jeg overvejer sgu stadig, at bede dem stikke den skråt op og så finde en anden i nærheden af mit arbejde.
Vi tog aldrig af sted på indkøb i lørdags, da jeg fredag morgen fik af vide, at jeg fik en bærbar af mit arbejde til studiet, så vi besluttede os for at gemme pengene til senere fornøjelser, da det ville være totalt overkill med to bærbare og en stationær i huset til to mennesker. Jeg har jo også stadig det andet projekt i tankerne, hvilket jeg skulle have udskudt hvis det var. Det havde nok været endnu sværere. :)
#11008 tiany 16 år siden
4
#11009 tiany 16 år siden
#11010 wimmie 16 år siden
Kigger I andre steder også?
Jeg ville godt nok blive gal hvis jeg skulle overtage sådan en lejlighed. Sagde du ikke at det var noget familie I skulle overtage den efter? Sådan behandler man sgu da ikke familiemedlemmer :(
Håber det løser sig - jeg beundrer jeres tolerance - tror ikke den var gået hos os (slet ikke med husbondens MEGET lave toleranceniveau, hehe...han havde helt sikkert valgt familiefejden frem for tålmodigheden).
Jep, vi drak med udemærket samvittighed ;)
Faktisk er det penge hvert team har fået til at holde fest/arrangement for da de nu både har skippet sommerfesten og julefrokosten. De gider åbenbart ikke at afholde mere så nu har de valgt den nemme løsning og bare givet hvert hold en bunke penge - værsgo' hold jeres egen fest.
Sådan set ok men ikke særlig fremmende for samarbejde mellem teams da pengene kun må bruges i eget team.