Jeg er lige kommet hjem fra middag med en ven fra gymnasiet. Helt underligt at møde en man kun har set enkelt gang siden den tid, men det var nu hyggeligt at ses og at mindes lidt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Få da sømmet den taburet fast til gulvet kvinden sad jo og måtte flytte den tilbage hver gang.
Air condition skal ikke kunne høres, til en koncert når der er stille, så må publikum bare svede that's it!
Slik i biografen er ok, men for SATAN! i HELVEDE! det burde forbydes under stille koncerter som dette, elelr prøv i det mindste og tage noget fra posen under en klapsalve!
det var det dårlige 8-)
Nu det gode...
Først setlisten, som jeg skrev ned med blindskrift i mørket på et papir.
I love being here with you Kapow der var fart over feltet på den her udgave, den er hurtigere end Live in paris udgaven
Let's fall in Love
So Nice
Acustomed to his face
I just found out about love
Walk on by
Red hot Dan eller something with meet the red, det var hvertfald en fats waller sang, så vidt jeg ku høre handlede det om en pige.
Frim Fram Sauce
Quiet nights
Everytime we say goodbye
Heaven Im in heaven
Girl from Ipeminiam (lala kan aldrig stave korrekt, det var mørkt)
Så nej Ingen Devil may care (var jeg lidt forberedt på måske
og ingen Case of you (var tiany ikke forberedt på)
Lyset var der ja ikke gjort så meget ud af, mit ønske om en enkel spot på Diana Krall, mens hun sang case of you udblev.
men først det åbenlyse hun er jo bedårene dejlig, hun virker også herlig genert, hun var flere gange ved og fortælle små anekdoter, og glemte nogen gange hvad hun sku sige og gik igang med og spille.
Så snakkede hun om at hun var klar til ipod "battle" i aften i tourbussen, og hun nævnte også ham grrr Costello nogen gange, men alt var med til og skabe en hyglig stemning... når folk ikke lige sku ned i bunden af deres slikpose for at få den gode lakrids!
Men når alt kommer til alt var det sku en rigtig fin koncert, og jeg er glad for jeg har oplevet det.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har fri den 23. oktober og manden er på kursus - nogen der vil med ind og se Zombieland? ;p Måske vi kunne holde et mini-træf i Odense (f.eks) og bare mødes til noget mad og noget bio.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#11191 wiseguy 16 år siden
Nu skal der indhentes Filmzposter og shoppes film ;o)
#11192 lagoni 16 år siden
#11193 dyg 16 år siden
Weekenden må gerne skynde sig at komme, den er længe ventet!
#11194 elwood 16 år siden
Få da sømmet den taburet fast til gulvet kvinden sad jo og måtte flytte den tilbage hver gang.
Air condition skal ikke kunne høres, til en koncert når der er stille, så må publikum bare svede that's it!
Slik i biografen er ok, men for SATAN! i HELVEDE! det burde forbydes under stille koncerter som dette, elelr prøv i det mindste og tage noget fra posen under en klapsalve!
det var det dårlige 8-)
Nu det gode...
Først setlisten, som jeg skrev ned med blindskrift i mørket på et papir.
I love being here with you Kapow der var fart over feltet på den her udgave, den er hurtigere end Live in paris udgaven
Let's fall in Love
So Nice
Acustomed to his face
I just found out about love
Walk on by
Red hot Dan eller something with meet the red, det var hvertfald en fats waller sang, så vidt jeg ku høre handlede det om en pige.
Frim Fram Sauce
Quiet nights
Everytime we say goodbye
Heaven Im in heaven
Girl from Ipeminiam (lala kan aldrig stave korrekt, det var mørkt)
Så nej Ingen Devil may care (var jeg lidt forberedt på måske
og ingen Case of you (var tiany ikke forberedt på)
Lyset var der ja ikke gjort så meget ud af, mit ønske om en enkel spot på Diana Krall, mens hun sang case of you udblev.
men først det åbenlyse hun er jo bedårene dejlig, hun virker også herlig genert, hun var flere gange ved og fortælle små anekdoter, og glemte nogen gange hvad hun sku sige og gik igang med og spille.
Så snakkede hun om at hun var klar til ipod "battle" i aften i tourbussen, og hun nævnte også ham grrr Costello nogen gange, men alt var med til og skabe en hyglig stemning... når folk ikke lige sku ned i bunden af deres slikpose for at få den gode lakrids!
Men når alt kommer til alt var det sku en rigtig fin koncert, og jeg er glad for jeg har oplevet det.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11195 lagoni 16 år siden
#11196 wimmie 16 år siden
Måske vi kunne holde et mini-træf i Odense (f.eks) og bare mødes til noget mad og noget bio.
#11197 lagoni 16 år siden
#11198 wimmie 16 år siden
#11199 Kruse 16 år siden
#11200 davenport 16 år siden
(Ja HelmerJ, det var nemlig din søster!!)