#11196/97 Jeg regner med at se den til Macho-mandag i Cinemaxx allerede d. 12. oktober, men ellers havde det sgu været spas. Og du skal bare gå til den, lagoni; de levende døde kan altid bruge flere tilhængere! :D
Nå, jeg må sgu til at finde den dér seng ... Jeg har noget senere end alle andre opdaget glæderne ved Fallout 3, så der ryger lige nogle timer hist og her. :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Er på vej i seng. Er som før sagt syg, så skal ikke på arbejde. Skal dog i sommerhus med de grå i morgen, så det bliver hyggeligt. Har lige spist 4 stykker mega stykker Bacon og 2 æg. Og nu står den på seng!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er stadigvæk kvæstet fra træningen i går, og så startede jeg forøvrigt på italiensk på aftenskole. Der er en stor bunke italienske film, jeg gerne vil se, som nok aldrig vil blive udgivet udenfor støvlelandet. Foreløbigt resultat: Jeg har lært at sige "tændstikken er lang" på sydlandsk. Jeg ved ikke, hvad jeg skal bruge det til, men skulle jeg nogensinde komme i en situation, hvor det er nødvendigt, er jeg nu forberedt! :-)
I dag kommer mine forældre - måske. De er i Kbh. for at besøge nogle venner, og de regner med, at det kun varer til engang i eftermiddag. Men det ved det ikke. Så måske/ måske ikke invaderer de hjemmet i aften. Må nok hellere få købt noget fløde og farin, så jeg kan lave irsk kaffe til den gamle.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg har lige været til lægen for at få svar på mine røntgenbilleder. Ikke overraskende, kunne min læge fortælle mig at jeg har skævhed i ryggen, men det har jeg vidst i mange år efterhånden. Dog kunne han også fortælle mig at jeg har antydning af slidgigt i den øverste del af ryggen, men heldigvis betyder alt det, at en del af de problemer jeg har haft, sikkert kan minimeres ved besøg hos en fys, så jeg kan komme tilbage til træningsprogrammet og få tabt nogle kilo igen.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Det er s'gu super ! Der er ikke noget værre end uvished.. Om hvad man kan og ikke kan - og aldrig kan komme til ..
Jeg husker tydeligt den dag lægen fortalte mig at min venstre arm aldrig vil blive helt i orden igen - men heldigvis smertefri..
Det var en kæmpe lettelse.. Jeg tænkte overhovedet ikke over the downsides ved at min arm aldrig ville kunne trænes helt op til vanlig standard.. Kun over det gode ved at ventetiden var ovre..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Min kommentar til koncerten i går. Det var ikke Live in Paris, men det var fantastisk at få lov at opleve fru Krall live, hun virkede tilstedeværende og jeg synes de små anekdoter var sjove. At hun kunne finde på at stoppe midt i en sang fordi hun lige skulle fortælle lidt mere var sgu sjovt nok. Og hun havde sgu styr på det klaver.
Koncerten varede omkring de to timer, hvilket desværre var alt for kort, men det føler man vel altid.
Omkring setlisten savnede jeg selvfølgelig "Case of You" som hun havde spillet i KBH, men generelt var jeg ovenud tilfreds. Aftens svageste nummer var imo: Quiet Nigths Mens jeg var helt tosset med I've Grown Accustomed To His Face og Frim Fram Sauce
Der var måske en solo eller to for meget i løbet af aften, men man kunne se at musikerne virkelig havde det sjovt med musikken og så var det egentlig okay. Anthony Wilson på guitar var helt fænomenal og klart med til at styrke Krall.
Kunne godt lide scenebelysning med det skiftende lys, det skabte en rigtig god stemning.
Min afsluttende kommentar: Fint nok at man vil give sine børn en god musikalsk opdragelse, men jeg ville nu gerne have haft den ene af billetterne til de to børn på ca. 7 og 9 der sad på anden række :|
#11208: Synes du 2 timer er alt for kort? Det er altså en halv time mere end koncerten i København. Men ifølge elwoods liste spillede hun 12 numre i forhold til de 11 i København, og derfor undrer det mig lidt, at koncerten varede hele 2 timer. Var der pause?
Men ja, man kan aldrig få nok. ;)
Mange tak for jeres omtaler - det er hyggelig læsning. Det er godt nok ærgerligt, at du kunne høre ventilationsystemet elwood. Det var der også nogen, der klagede over i forbindelse med koncerten i København - selv hørte jeg intet. Slik hverken hørte eller så jeg noget af, og ham der sad ved siden af mig tog heldigvis kun et billede under koncerten - og jeg så ikke et eneste barn. Stakkels tiany... larmede de meget? :/
Er I sikre på, at hun sang "his" i stedet for "her" i "I've Grown Accustomed to Her Face"? Jeg ved hvert fald, at hun sang "boy" i stedet for "girl" i "The Boy from Ipanema".
Hvad er det for noget med en iPod "battle"? :D
Elwood... hun er gift. Vi bliver nødt til at lære at leve med det. ;)
#11201 evermind 16 år siden
Nå, jeg må sgu til at finde den dér seng ... Jeg har noget senere end alle andre opdaget glæderne ved Fallout 3, så der ryger lige nogle timer hist og her. :S
#11202 davenport 16 år siden
Skal dog i sommerhus med de grå i morgen, så det bliver hyggeligt.
Har lige spist 4 stykker mega stykker Bacon og 2 æg. Og nu står den på seng!
#11203 cyberzed 16 år siden
#11204 Thomsen 16 år siden
I dag kommer mine forældre - måske. De er i Kbh. for at besøge nogle venner, og de regner med, at det kun varer til engang i eftermiddag. Men det ved det ikke. Så måske/ måske ikke invaderer de hjemmet i aften. Må nok hellere få købt noget fløde og farin, så jeg kan lave irsk kaffe til den gamle.
#11205 filmz-Utyske 16 år siden
#11206 HonoDelLoce 16 år siden
Det er s'gu super ! Der er ikke noget værre end uvished.. Om hvad man kan og ikke kan - og aldrig kan komme til ..
Jeg husker tydeligt den dag lægen fortalte mig at min venstre arm aldrig vil blive helt i orden igen - men heldigvis smertefri..
Det var en kæmpe lettelse.. Jeg tænkte overhovedet ikke over the downsides ved at min arm aldrig ville kunne trænes helt op til vanlig standard.. Kun over det gode ved at ventetiden var ovre..
#11207 cyberzed 16 år siden
#11208 tiany 16 år siden
Det var ikke Live in Paris, men det var fantastisk at få lov at opleve fru Krall live, hun virkede tilstedeværende og jeg synes de små anekdoter var sjove. At hun kunne finde på at stoppe midt i en sang fordi hun lige skulle fortælle lidt mere var sgu sjovt nok. Og hun havde sgu styr på det klaver.
Koncerten varede omkring de to timer, hvilket desværre var alt for kort, men det føler man vel altid.
Omkring setlisten savnede jeg selvfølgelig "Case of You" som hun havde spillet i KBH, men generelt var jeg ovenud tilfreds.
Aftens svageste nummer var imo: Quiet Nigths
Mens jeg var helt tosset med I've Grown Accustomed To His Face og Frim Fram Sauce
Der var måske en solo eller to for meget i løbet af aften, men man kunne se at musikerne virkelig havde det sjovt med musikken og så var det egentlig okay.
Anthony Wilson på guitar var helt fænomenal og klart med til at styrke Krall.
Kunne godt lide scenebelysning med det skiftende lys, det skabte en rigtig god stemning.
Min afsluttende kommentar: Fint nok at man vil give sine børn en god musikalsk opdragelse, men jeg ville nu gerne have haft den ene af billetterne til de to børn på ca. 7 og 9 der sad på anden række :|
#11209 wimmie 16 år siden
Jep, det er en fredag. Synes helt klart du skal tage med; kunne være rigtig hyggeligt :)
Jeg laver lige en Zombieland-tråd..
#11210 Highland Park 16 år siden
Det er altså en halv time mere end koncerten i København. Men ifølge elwoods liste spillede hun 12 numre i forhold til de 11 i København, og derfor undrer det mig lidt, at koncerten varede hele 2 timer. Var der pause?
Men ja, man kan aldrig få nok. ;)
Mange tak for jeres omtaler - det er hyggelig læsning. Det er godt nok ærgerligt, at du kunne høre ventilationsystemet elwood. Det var der også nogen, der klagede over i forbindelse med koncerten i København - selv hørte jeg intet. Slik hverken hørte eller så jeg noget af, og ham der sad ved siden af mig tog heldigvis kun et billede under koncerten - og jeg så ikke et eneste barn. Stakkels tiany... larmede de meget? :/
Er I sikre på, at hun sang "his" i stedet for "her" i "I've Grown Accustomed to Her Face"?
Jeg ved hvert fald, at hun sang "boy" i stedet for "girl" i "The Boy from Ipanema".
Hvad er det for noget med en iPod "battle"? :D
Elwood... hun er gift. Vi bliver nødt til at lære at leve med det. ;)