Jeg sidder og overvejer hvorvidt jeg skal træde tilbage som (ikke)fungerende admin på www.tegnebordet.dk Jeg har været derinde siden 2003 og admin siden 2005 så det er ikke en let beslutning. Det slog mig dog at jeg ikke havde været derinde i næsten en måned og stort set ikke har været aktiv siden sidste efterår - udover lige at godkende en håndfuld tegninger...
De fleste af dem jeg snakkede med er ikke derinde længere eller er meget inaktive og det sidste træf jeg var med til var en stor fortrydelse...jeg er stadig traumatiseret af al den teenage-råben og skrigen... nej, tror desværre jeg er vokset fra dét forum...
Filmz tilgengæld... - tror det er her jeg hører hjemme; det er her mine fellow nerds findes og selvom her er folk i alle aldre så føles det bare mere ligesindet :D Jer forlader jeg ikke :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#11182 Sjovt du lige nævner DR2 Udland. Det program har jeg lige fået øjnene op for. Rigtig gode nyhedsindslag og med et bredt spektrum af korrespondenter, ofte fra landets aviser.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#11184 - Med det rette lys, kan man lige skimte en tåre i mit øje. Rørende indlæg.. ;)
Mit råd; drop tegnerne, så bliver der meget mere Filmz-potentiel tid. :)
Men du må ikke ligge tegneriet på hylden, for jeg har aldrig set nogle portrætter som dem du laver. Kan huske at du engang linkede til dine tegninger og man var jo helt målløs. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#11184 Kender underligt nok den fornemmelse og det er derfor at jeg i aften træder tilbage fra min tid i World of Warcraft for good...det er helt anderledes end da jeg startede, folk er blevet yngre og der er mere skrigeri over endnu en ting og blah blah blah...det er bare ikke noget der tiltrækker mig på nogen måde længere.
Tak :D Se det er derfor Filmz vinder over TB - de sødeste brugere :D Jeg prøver at holde gang i tegneriet men det bliver ikke til så meget som jeg gerne ville. Det plejer dog at blive bedre henover vinteren.
Jeg troede vitterligt aldrig at jeg skulle vokse fra et online-forum, for tegnebordet er altså næsten lige så nørdet som Filmz...men jo, brugerene blev bare yngre og mere larmende med tiden og hvis man som mig tegner portrætter så er man fantasiforladt og ikke så interessant en person *suk*
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#11181 filmz-Utyske 16 år siden
#11182 elwood 16 år siden
hehe måske, jeg kalder det blot en god dans, det var mere teknikken og alt det jeg havde lært på turen, som blev brugt.
nå men jeg vil til og afsted jeg har en "date"
8-)
Stegelmann på Dr2 19:30 i dr2 udland om marvel og Disney rettigheder.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11183 Bony 16 år siden
Go' fornøjelse til Elwood (og Tiany selvfølgelig. :))
#11184 wimmie 16 år siden
Jeg har været derinde siden 2003 og admin siden 2005 så det er ikke en let beslutning. Det slog mig dog at jeg ikke havde været derinde i næsten en måned og stort set ikke har været aktiv siden sidste efterår - udover lige at godkende en håndfuld tegninger...
De fleste af dem jeg snakkede med er ikke derinde længere eller er meget inaktive og det sidste træf jeg var med til var en stor fortrydelse...jeg er stadig traumatiseret af al den teenage-råben og skrigen... nej, tror desværre jeg er vokset fra dét forum...
Filmz tilgengæld... - tror det er her jeg hører hjemme; det er her mine fellow nerds findes og selvom her er folk i alle aldre så føles det bare mere ligesindet :D
Jer forlader jeg ikke :)
#11185 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#11186 Bony 16 år siden
Mit råd; drop tegnerne, så bliver der meget mere Filmz-potentiel tid. :)
Men du må ikke ligge tegneriet på hylden, for jeg har aldrig set nogle portrætter som dem du laver. Kan huske at du engang linkede til dine tegninger og man var jo helt målløs. :)
#11187 cyberzed 16 år siden
#11188 wimmie 16 år siden
Tak :D
Se det er derfor Filmz vinder over TB - de sødeste brugere :D
Jeg prøver at holde gang i tegneriet men det bliver ikke til så meget som jeg gerne ville. Det plejer dog at blive bedre henover vinteren.
Jeg troede vitterligt aldrig at jeg skulle vokse fra et online-forum, for tegnebordet er altså næsten lige så nørdet som Filmz...men jo, brugerene blev bare yngre og mere larmende med tiden og hvis man som mig tegner portrætter så er man fantasiforladt og ikke så interessant en person *suk*
#11189 mr gaijin 16 år siden
Unge mennesker bliver yngre og yngre.
#11190 filmz-Narniabæver 16 år siden