Gravatar

#11211 tiany 16 år siden

Highland Park (11210) skrev:
#11208: Synes du 2 timer er alt for kort?
Det er altså en halv time mere end koncerten i København. Men ifølge elwoods liste spillede hun 12 numre i forhold til de 11 i København, og derfor undrer det mig lidt, at koncerten varede hele 2 timer. Var der pause?

Men ja, man kan aldrig få nok. ;)

Det præcise var vist 1 time og 45 min, der var ingen pause. Og ja det er mere end I fik i KBH, men man følte lige hun var gået i gang, da hun stoppede :( Men ja det er bare fordi det er så godt, så føles tiden kort.

Børnene larmede ikke, men jeg mener bare at jeg ville have haft meget mere ud af 2. række end de havde ;) Der var faktisk en del der havde børn med (altså fra 7 år og op til omkring 15-16 år), i hvert fald flere end jeg havde regnet med. I det hele taget var det en meget blandet skare der var med.

Er I sikre på, at hun sang "his" i stedet for "her" i "I've Grown Accustomed to Her Face"?
Jeg ved hvert fald, at hun sang "boy" i stedet for "girl" i "The Boy from Ipanema".

Er 99,99% sikker på at hun sang "his" og hun sang i hvert fald "boy" i "The Boy from Ipanema"

Hvad er det for noget med en iPod "battle"? :D

Hun fortalte at hele bandet jo elskede musik, så når de skulle få tiden til at gå i tour-bussen, holdte de Ipod-battles hvor de spillede forskelligt musik for hinanden, som de åbenbart bedømmer. Men aftenen i forvejen havde hun ikke været med til det fordi hun sov, men hun var helt klar på at skulle være med igen i går.
Valar morghulis
Gravatar

#11212 filmz-Utyske 16 år siden

#11206 -

Jep, jeg var klar over at ryggen var skæv i forvejen, men frygtede at det var værre. Ok, slidgigt i så tidlig en alder er ikke fedt, men trods alt kan de værste smerter holdes på afstand med træning.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#11213 evermind 16 år siden

#11205 Det lyder godt, hvis du endelig kan få gjort noget ved det, min neger! Håber på det bedste!

#11211 Dejligt for dig og elwood (og eventuelle andre, der var med), at I endelig fik jeres koncert. :)

Kunne godt snart tænke mig en god gang Alice Cooper igen, selv om jeg nok er temmelig alene herinde med denne musikalske tilbøjelighed.

Anyway, selv venter jeg bare på, at denne sløve fredag skal skride tilstrækkeligt frem til, at arbejdsdagen kan blive overstået og festen kan begynde ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#11214 Highland Park 16 år siden

tiany (11211) skrev:
Det præcise var vist 1 time og 45 min, der var ingen pause. Og ja det er mere end I fik i KBH, men man følte lige hun var gået i gang, da hun stoppede :( Men ja det er bare fordi det er så godt, så føles tiden kort.

Jeg ved, hvad du mener...
Og hun må hellere end gerne spille flere numre - 11-12 er ikke ligefrem mange, men jeg skal ikke klage. ;)

tiany (11211) skrev:
Børnene larmede ikke, men jeg mener bare at jeg ville have haft meget mere ud af 2. række end de havde ;)

Jeg er vist ikke helt vågen - bemærkede ikke at du skrev "på anden række". Jeg troede, at de sad ved siden af dig. Og ja, kun hendes børn fortjener at få så gode pladser! :P

tiany (11211) skrev:
Er 99,99% sikker på at hun sang "his" og hun sang i hvert fald "boy" i "The Boy from Ipanema"

Tak. Det mente jeg nok. Som jeg tidligere har nævnt, fortalte hun (i København), at hun tænker på Elvis Costello, når hun spiller den.

tiany (11211) skrev:
Hun fortalte at hele bandet jo elskede musik, så når de skulle få tiden til at gå i tour-bussen, holdte de Ipod-battles hvor de spillede forskelligt musik for hinanden, som de åbenbart bedømmer. Men aftenen i forvejen havde hun ikke været med til det fordi hun sov, men hun var helt klar på at skulle være med igen i går.

Hehe... tak for anekdoten. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#11215 cyberzed 16 år siden

#11209 Jeg er go...til den tid har jeg kun en times kørsel til Odense jo :D gotta love Kolding :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#11216 tiany 16 år siden

Highland Park (11214) skrev:
Tak. Det mente jeg nok. Som jeg tidligere har nævnt, fortalte hun (i København), at hun tænker på Elvis Costello, når hun spiller den.

Det sagde hun også i Århus og så fortalte hun at hun lige havde talt med ham og børnene om morgen over webcamera: "He says: Hi"
Valar morghulis
Gravatar

#11217 Highland Park 16 år siden

#11216: Haha! :D
I København sagde hun, at han i selvsamme øjeblik måtte være i færd med at smøre børnenes madpakker. :)

Det var forresten meget sødt og sjovt, at hun under koncerten flere gange kom til at grine under et nummer - ikke når hun skulle synge, men derimod når de sad og spillede op til og inspirerede. Der var mange fine, fede og finurlige detaljer undervejs. :)

Men hun stoppede ikke midt under et nummer. Umiddelbart lyder det lidt spøjst, men jeg er ikke i tvivl om, at det sikkert bare har været dybt charmerende.
Gravatar

#11218 Highland Park 16 år siden

PS: En af jer skulle vel aldrig have taget et billede eller to, som jeg kunne få lov at se? :)
Gravatar

#11219 tiany 16 år siden

Highland Park (11218) skrev:
PS: En af jer skulle vel aldrig have taget et billede eller to, som jeg kunne få lov at se? :)

Jeg tog kun 2 billeder af scenen inden hun kom ind og de blev ikke særlig gode. Turde ikke tage nogle under koncerten, for hende damen der gik og sørgede for der ikke blev taget billeder var meget tilstedeværende og rimelig striks :)
Valar morghulis
Gravatar

#11220 Thomsen 16 år siden

Yay, så kom der orden på mit internet igen! De sidste 4-6 dage har det været vildt ustabilt og i perioder helt fraværende.

Fik en opringning fra Telenor i middags som svar på en mail, jeg sendte i går aftes, og ustabiliteten skyldtes, som jeg forventede, at de havde opgraderet min forbindelse til 10Mbit. Jeg ved desværre fra tidligere, at kobberet til min lejlighed ikke kan trække mere end 6Mbit, så selvom sådan en gratis opgradering er rar, så kan det jo være lige meget, hvis forbindelsen ikke fungerer. Supporten havde fluks sat hastigheden ned og fastlåst forbindelsen, så jeg heller ikke bliver opgraderet ved fremtidige kampagner, men blot får min abonnementspris sat ned.

Alt i alt endnu en god supportoplevelse fra Telenor (tidl. CyberCity), men det er selvfølgelig også ærgerligt at vide, at jeg ikke kan komme højere op end 6Mbit i mit hjem. Gad vide, om YouSee kan levere mere? Sælger de kabelmodemforbindelser?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: