Gravatar

#11221 elwood 16 år siden

Jeg har billederne i mit hoved hehe 8-) og de står præcis som de skal.

Meget munter jeg havde en ældrer mand ved siden af mig som kom med små yeaa undervejs i numrene, når det lød godt, det var sku egentlig meget sjovt og høre.

Men nej jeg har også engang før smuglet cam ind som lille ok jeg var lille og brugte blitz til Linie 3 show, jeg betragtede det blot som lyssætning, det var den vrede mand ikke enig i hehe 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#11222 filmz-Utyske 16 år siden

#11220 -

Internet via coax, altså antenne-festligheder, er ikke følsom overfor de samme ting som kobberforbindelser er.

Jeg har en 12/1 Mbit, jeg betaler 250 kr. for om måneden og den er så opgraderet til 20/1 indtil nytår - det er hos Yousee. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#11223 Thomsen 16 år siden

#11220 - Det lyder interessant. Kunne være, jeg skulle kigge nærmere på det.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#11224 filmz-Utyske 16 år siden

#11223 -

Min oplevelse af Yousee, de to gange jeg har haft forbindelse hos dem, er ganske positiv og jeg var glad for at slippe væk fra Cybercity da jeg gjorde. Deres kundeservice er ikke ligefrem et hit og det lykkedes dem at fucke min abonnement op, så jeg blev opkrævet for to linjer. Da jeg så gjorde opmærksom på problemet, besluttede de sig for at opgradere min linje til et dyrere produkt, uden at få min accept på det og derefter nægte at jeg havde haft det billigere produkt, selvom jeg var blevet faktureret for det igennem 2-3 mdr.

Efter en måneds mailudveksling, hvor deres kundeservice blev ved med kun at læse den seneste mail jeg havde skrevet og ikke læse hvad der var sket tidligere i sagen, opsagde jeg mit abonnement hos dem.

Mit indtryk af Telenor, som de jo hedder nu, er ikke blevet mere positivt efter vi skiftede til dem til vores hjemmearbejdspladser på mit job.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#11225 filmz-Bruce 16 år siden

@Utyske Ok, bedre at have viden og det lyder til, det kan blive godt igen. God bedring!

Lyder som en god koncert, Tiany og Elwood :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#11226 Highland Park 16 år siden

elwood (11221) skrev:
Meget munter jeg havde en ældrer mand ved siden af mig som kom med små yeaa undervejs i numrene, når det lød godt, det var sku egentlig meget sjovt og høre.

Ja, det bidrager vel til den gode stemning - så længe det ikke tager overhånd. ;)

tiany (11219) skrev:
Jeg tog kun 2 billeder af scenen inden hun kom ind og de blev ikke særlig gode. Turde ikke tage nogle under koncerten, for hende damen der gik og sørgede for der ikke blev taget billeder var meget tilstedeværende og rimelig striks :)

Æv. Var der slet ikke nogen, der tog billeder, da elwood var at oppe på scenen for at sømme taburetten fast? :/
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#11227 filmz-Utyske 16 år siden

#11225 -

Jo tak, jeg regner med at en fys kan putte tingene på plads, så jeg selv kan klare resten.
Gravatar

#11228 wimmie 16 år siden

Så er det snart min tur til koncert - Tori Amos i Hamburg i morgen aften :)
Så hende i Arizona i 2002; det var en fantastisk koncert med hele 9 ekstranumre. Hun nægtede nærmest at forlade scenen, hehe.

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#11229 filmz-Utyske 16 år siden

Hov, filmz hostede, så mit og bruce' indlæg skiftede plads.
Gravatar

#11230 Michael Andersen 16 år siden

Hvornår ved man at man har været for længe på nettet?

Når ens Filmz-venner får gigt... God bedring, Utyske ;)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: