Fuuuuuuck!!! Jeg har lige opdaget at en biograf her i London viser Chan-wook Park's "Thirst" med efterfølgende Q&A med instruktøren på mandag i næste uge! Det er præcis en uge efter jeg er landet i Danmark igen. :-( Kæresten skyndte at sikre sig en billet til forestillingen. For dælen hvor er jeg misundelig!
#11234 Well jeg så ikke meget mere end middelmådigt krobal på Skansen i nogle af deltagerne :) Så jeg synes de levede op tid standarden. Det eneste seværdige i det show. det er næsten at se fråden om munden på Hella Joof, når hendes superlativ gen går i selvsving.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det lykkes ikke og finde en ledig stik kontakt til min sømpistol, og Anthony Wilson var ville ike lade mig pille hans forstærker fra bare for en kort stund 8-(
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11231 Lady Arwen 16 år siden
#11232 filmz-Utyske 16 år siden
#11233 filmz-Bruce 16 år siden
#11234 Lady Arwen 16 år siden
#11235 Corgan 16 år siden
Jeg har lige opdaget at en biograf her i London viser Chan-wook Park's "Thirst" med efterfølgende Q&A med instruktøren på mandag i næste uge! Det er præcis en uge efter jeg er landet i Danmark igen. :-(
Kæresten skyndte at sikre sig en billet til forestillingen. For dælen hvor er jeg misundelig!
#11236 filmz-Bruce 16 år siden
#11237 filmz-jonasgr 16 år siden
Det nærmeste jeg er kommet er, at læse et par Hanek interviews vedrørende filmen og se et par klip på youtube: [url=
[url= (italienske stemmer ligegyldige)[/url]
'Cause I'm evil"
#11238 elwood 16 år siden
Det lykkes ikke og finde en ledig stik kontakt til min sømpistol, og Anthony Wilson var ville ike lade mig pille hans forstærker fra bare for en kort stund 8-(
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11239 elwood 16 år siden
8-)
#11240 elwood 16 år siden
Actual quote fra Steel The Movie
Blir aldrig træt af denne Guilty pleasure 8-)