Gravatar

#11241 gi-jones 16 år siden

Nogen der ved hvad "sangen" fra BSG hedder? Altså den der kører i hovedet på dem i de sidste to sæsoner?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#11242 lagoni 16 år siden

Jeg sidder og kigger på kæresten sætte sin nyindkøbte Wii op. Den er godt nok bette, sådan en maskine. Musikken i baggrunden er meget Blade Runner-agtigt - lidt underligt, men nok meget passende.

Fin maskine og det bliver sikket sjovt at spille på den, men håber han husker jeg skal se HIMYM om 10 minutter...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#11243 chronaden 16 år siden

#11242 Mere Solaris agtig :P
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#11244 Thomsen 16 år siden

#11241 - Det er Bob Dylans "All Along the Watchtower". Seriens version er tilsyneladende arrangeret af Bear McCreardy og fremført af Bt4:

Her er Jimi Hendrix' udgave, der nok er den mest kendte:

Og her er Dylans originale:
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#11245 gi-jones 16 år siden

Ok, tak
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#11246 tiany 16 år siden

Brugte det meste af dagen i går, i Ikea i Kiel. Her fik vi købt en ny seng med tilhørende natborde. Så nu mangler vi ikke så meget til det nye hus.
I dag skulle vi egentlig ud og kigge efter et nyt køkkenbord, men efter at have haft det underligt hele dagen i går, fik jeg det virkelig skidt i nat. Så nu ligger jeg bare i sengen i stedet for. Dette har også resulteret i at jeg måtte melde fra til firma-fodbold i morgen, hvilket er ærgeligt.
Valar morghulis
Gravatar

#11247 Corgan 16 år siden

Jeg regner med at skulle gå på shoppingspree idag i London (har bl.a set Matrix trilogien i BD til £20), da det er ved at være sidste chance før jeg flyver tilbage til DK og fordi kursen er temmelig lav for tiden.

Men hvordan er det nu med regioner på blu-ray? Hvilke studier er regionsfrie? Og hvilke hjemmesider kan jeg bruge for at checke om de er regionsfrie?
Axelmusic er ok til amerikanske udgivelser... men hvor kan jeg checke europæiske udgivelser?
Gravatar

#11248 filmz-Utyske 16 år siden

#11247 -

http://bluray.liesinc.net/index.php?region=b

WB, Universal og Paramount er regionsfri - dog har Paramount udsendt to film der regionskodet: Braveheart og Gladiator.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#11249 Corgan 16 år siden

#11248:

Ahh... der var den side jeg ledte efter. Mange tak!!
Gravatar

#11250 Highland Park 16 år siden

elwood (11238) skrev:
Det lykkes ikke og finde en ledig stik kontakt til min sømpistol, og Anthony Wilson var ville ike lade mig pille hans forstærker fra bare for en kort stund 8-(

Hahaha!
Jeg kan lige se det for mig. ;D
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: