Øv er blevet syg!! Tager lige en pause fra sofaen og larm af Formel 1 som min far ser (suk!) I aften står den på Doctor Who på BBC Entertainment yay! :D
#11262: Ha, der fik du mig. Det var en slet skjult hentydning til mig selv. ;) Jeg er engelskstuderende.
Lige nu sidder jeg og lytter til "The Resistance" for allerførste gang. Er nået til "Resistance"; indledningen giver mig næsten tårer i øjnene - men jeg er umiddelbart ikke helt vild med udviklingen senere hen i nummeret. Jeg må indrømme, at jeg har været noget skeptisk, siden jeg de første mange gange hørte "Uprising" og "United States of Eurasia", men især førstnævnte har jeg efterfølgende lært at holde af... hmm...
"Resistance" (nummeret), er jeg totalt forelsket i, indledningen og bersærk guitaren i slutningen giver en fænomanal skømsom blanding at sug i maven og gåsehud på armene.
#11261 Lady Arwen 16 år siden
#11262 Bony 16 år siden
#11261 - Det er der råd for. Flyt hjemmefra, det er sagen. ;)
#11263 Highland Park 16 år siden
Jeg er engelskstuderende.
Lige nu sidder jeg og lytter til "The Resistance" for allerførste gang.
Er nået til "Resistance"; indledningen giver mig næsten tårer i øjnene - men jeg er umiddelbart ikke helt vild med udviklingen senere hen i nummeret. Jeg må indrømme, at jeg har været noget skeptisk, siden jeg de første mange gange hørte "Uprising" og "United States of Eurasia", men især førstnævnte har jeg efterfølgende lært at holde af... hmm...
#11264 b e c h 16 år siden
Mht. "The resistance".
"Resistance" (nummeret), er jeg totalt forelsket i, indledningen og bersærk guitaren i slutningen giver en fænomanal skømsom blanding at sug i maven og gåsehud på armene.
I love it!
#11265 dyg 16 år siden
#11266 Lady Arwen 16 år siden
Så 3 min. til Doctor Who... det er et godt afsnit i aften :D
#11267 evermind 16 år siden
#11265 Oh, den gad jeg også godt se efterhånden ...
#11268 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11269 evermind 16 år siden
Har nemlig i dén tro lidt afholdt mig fra at køre mig selv om til det, så jeg ikke skal gå og ærgre mig for meget ...
#11270 elwood 16 år siden
Nope det kommer skam til PS3 også
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"