Jeg var til italiensk for anden gang i går, og jeg er nu ved at nå til det brugbare: Il manifesto cinematografico è caro (= "filmplakaten er dyr"). Fik forøvrigt en lille snak om film med den italienske underviser. Han syntes, det var vildt, at der sad nogen i Danmark, som samlede på italienske plakater, og som kunne lide gamle, italienske film udover de sædvanlige arthouse-kendinge. Han fortalte også, hvordan han som teenager i 1970'erne havde set Dario Argentos film i biografen og måtte gå bange hjem i mørket bagefter.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Heh, så blev det sgu ikke Chicago som blev valgt alligevel, men derimod Rio de Janeiro. Jeg synes sgu egentlig det er ret fedt at de vælger et latinamerikansk land.
Tillykke gaijin !
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Så får Trope de Elite EDDERMANEME travlt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men samme her! Og så blev det heldigvis ikke Samaranch som fik ønsket på dødslejet opfyldt, den gamle fascist. Selvom jeg ikke ville have haft noget mod at BYEN Madrid havde fået ønsket opfyldt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#11396 Ja jeg bryder mig heller ikke så meget om ham og jeg kan ikke døje når folk de prøver at være så sentimentale så det er til at brække sig over (et udtryk som jo er meget udbred i disse dage :)). Som jeg hørte Ulla Terkelsen nævnte, så kan Chicago simpelthen have overeksponeret sig således at der er nogle der har siddet og tænkt "fandme nej, det skal ikke tro de kan styre det hele". Og Rio de Janeiro vidste man knap nok var en kandidat :)
Det irriterende er så at det bliver sendt ved midnat, men det har også lidt sin charme og så gør det forhåbentligt noget godt for Latinamerika som mange ikke har et forhold til.
edit: så kan jeg se at DR1 viser den horrible film "The Contract", bare lige for at advare folk.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Har været henne at træne i morges. Og så ville jeg lige hente en pakke "anti-bims" på vejen forbi apoteket og er åbenbart startet på et nyt tilskudsår. Det betyder, at det koster mig 1150kr (!) ikke at blive gak i denne måned, fordi pillerne er så nye (dvs. udviklet for mindre end 10 år siden), at der ikke må fremstilles kopiprodukter endnu. Krajst, og så lige oveni ekstraregningen for el på 1500kr. Det bliver vist småt med spas og halløj i denne måned. Det eneste god ved den pris er, at det kommer til at gå rimeligt hurtigt med at nå op på niveauet, hvor man får tilskud. :-/
Surt at du ikke kunne få substitueret til et billigere produkt. Jeg kender seriøst ingen følelse der er bedre, end når man substituerer til et langt billigere produkt og kunden så sparer en tusse eller mere. Der kan man virkelig snakke om tilfredse og glade kunder, hvilket er skønt. Det er ikke ligefrem hver dag, at der er solstråle historier i min branche, men en ældre person der i forvejen ikke har til saltet på ægget, lyser virkelig op ved sådan en oplevelse. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Er lige stået op efter en fed koncert med Hatesphere og Ill-Disposed i aftes. Der var eddermame smæk på. Hatespheres forsanger var kanon sej. Han smilede og var enormt nærværende i sin optræden. Han mindede mig om Henry Rollins.
Så med ringen for ørene vil jeg bare tulle rundt i dag...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11391 rockysds 16 år siden
Ja, stort tillykke med det! Og du må have en god tur til Tokyo! :)
#11392 mr gaijin 16 år siden
#11393 tiany 16 år siden
#11394 Thomsen 16 år siden
Jeg var til italiensk for anden gang i går, og jeg er nu ved at nå til det brugbare: Il manifesto cinematografico è caro (= "filmplakaten er dyr"). Fik forøvrigt en lille snak om film med den italienske underviser. Han syntes, det var vildt, at der sad nogen i Danmark, som samlede på italienske plakater, og som kunne lide gamle, italienske film udover de sædvanlige arthouse-kendinge. Han fortalte også, hvordan han som teenager i 1970'erne havde set Dario Argentos film i biografen og måtte gå bange hjem i mørket bagefter.
#11395 filmz-jonasgr 16 år siden
Tillykke gaijin !
'Cause I'm evil"
#11396 filmz-Bruce 16 år siden
Så får Trope de Elite EDDERMANEME travlt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men samme her! Og så blev det heldigvis ikke Samaranch som fik ønsket på dødslejet opfyldt, den gamle fascist. Selvom jeg ikke ville have haft noget mod at BYEN Madrid havde fået ønsket opfyldt.
#11397 filmz-jonasgr 16 år siden
Det irriterende er så at det bliver sendt ved midnat, men det har også lidt sin charme og så gør det forhåbentligt noget godt for Latinamerika som mange ikke har et forhold til.
edit: så kan jeg se at DR1 viser den horrible film "The Contract", bare lige for at advare folk.
'Cause I'm evil"
#11398 Bony 16 år siden
Surt at du ikke kunne få substitueret til et billigere produkt. Jeg kender seriøst ingen følelse der er bedre, end når man substituerer til et langt billigere produkt og kunden så sparer en tusse eller mere. Der kan man virkelig snakke om tilfredse og glade kunder, hvilket er skønt. Det er ikke ligefrem hver dag, at der er solstråle historier i min branche, men en ældre person der i forvejen ikke har til saltet på ægget, lyser virkelig op ved sådan en oplevelse. :)
#11399 Bobby Singer 16 år siden
#11400 davenport 16 år siden
Så med ringen for ørene vil jeg bare tulle rundt i dag...