Gravatar

#11401 Highland Park 16 år siden

Bony (11398) skrev:
Jeg kender seriøst ingen følelse der er bedre, end når man substituerer til et langt billigere produkt og kunden så sparer en tusse eller mere. Der kan man virkelig snakke om tilfredse og glade kunder, hvilket er skønt. Det er ikke ligefrem hver dag, at der er solstråle historier i min branche, men en ældre person der i forvejen ikke har til saltet på ægget, lyser virkelig op ved sådan en oplevelse. :)

Min læge siger ellers, at mange af hendes ældre patienter har meget svært ved at forstå, at de kan få et lige så godt produkt til en ekstremt lav pris. Jeg har selv oplevet at stå i kø på apoteket bagved en ældre dame, der blev meget forvirret over netop dette, selv om apotekeren på fornemste vis gav sig god tid til at forklare hende sagens rette natur. Det hjalp heller ikke ligefrem på situationen, at den ældre dame ikke kunne få tilskud til det sædvanlige præparat. Hun havde ikke råd til det, men blev alligevel ved med at tale om, at hun skulle have det, fordi det var hun vant til, og det var, hvad der stod på lægens recept. Det endte med, at hun efter mindst 15 minutters samtale gik tomhændet derfra, idet hun ville tale med sin læge om sagen.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#11402 filmz-Bruce 16 år siden

God morgen!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#11403 evermind 16 år siden

Tak og i lige måde! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#11404 filmz-Bruce 16 år siden

Tak :) Puha ... hård aften hos naboen :)
Gravatar

#11405 gi-jones 16 år siden

Har besluttet mig for at købe en Netbook. Nu skal jeg bare finde én at købe...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#11406 Steffan Rasmussen 16 år siden

Så er der quiz:

Christians filmquiz
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#11407 Thomsen 16 år siden

#11401 - Åh, den har jeg også oplevet en del gange. Der er mange, der har svært ved at tro på, at præparatet kan være lige så godt, selvom det er et kopiprodukt. Min egen moster fx forlanger altid at få den dyre original på trods af, at jeg har forsøgt at forklare hende utallige gange, at det aktive stof er præcis det samme.

Nå, sidder og kigger på regnen og overvejer, hvornår jeg skal gå ned og handle. Det er jo ikke vejr at lukke en Jens ud i. Desværre ved jeg af erfaring, at kæresten bliver en bitterfisse, hvis der ikke er mælk til hendes kaffe, når hun kommer hjem fra arbejde.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#11408 filmz-Bruce 16 år siden

Sidder og ser lidt squash på TV2. Ufattelig flot spil. Det er så svinehårdt og de har nærmest ikke en sveddråbe på panden. Jeg ville ikke få et point om jeg spillede et år, mod en af dem.
Gravatar

#11409 gi-jones 16 år siden

Der er nogen der laver en helvedes larm et eller andet sted i nærheden. Det er vel en slags musik (der er i hvert fald noget rytme). Lyder umiddelbart som en god mix af afrikanske trommer og sækkepiber. Er der en eller anden religiøs helligdag i en eller anden religion, som jeg er gået glip af?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#11410 Kruse 16 år siden

#11406: Nice!

Jeg har lige gået igennem billederne et par gange, og er indtil videre kommet op på 19 rigtige :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: