Har haft lidt små-problemer med ryggen/lænden de sidste 14 dage, dette kulminerede i går aftes da jeg skulle rejse mig sengen. Pludselig gjorde det så ondt at jeg hverken kunne gå, stå eller sidde uden smerter. Så nu har jeg lagt med en varmepude på lænden siden og har smurt lidt salve på. Det har hjulpet lidt, men det gør stadig forbandet ondt og man føler sig rimelig hjælpeløs.
Jeg har, 7-9-13, ikke haft problemer med min ryg (endnu), selvom jeg kommer fra en familie med mange ryg-problemer.
Arbejdsrelateret, så har jeg lige skiftet kontor og projekt, hvor jeg de næste 4-5 måneder skal indgå i et lille team, der skal lave en demonstrator som skal være en del af et tilbud til det engelske forsvar - Meget spændende!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Overvejer lidt om jeg skal købe en PS3 Slim, mens min gamle er til "reparation" hos el mutanten, de har haft den i lidt over 2 uger og de har først sendt den afsted til reparation nu, så der kommer i hvert fald til at gå mindst 2 uger til før jeg får den tilbage, og til den tid er efterårsferien slut. Hold kæft en skod butik!
Overvejer om ikke folk har for mange penge, hvis de bare køber en ny PS3, når den gamle er til reparation ;-) Jeg må vente en ekstra måned før jeg har råd til nye bukser...
#11441 Scherlund 16 år siden
#11442 tiany 16 år siden
Det er blot blevet det klassiske hvidt - men også lidt gråt og en brun firkant på væggen i soveværelset.
Har jeg også lige set - meget underligt :)
#11443 Lady Arwen 16 år siden
#11444 tiany 16 år siden
#11445 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#11446 evermind 16 år siden
#11447 gi-jones 16 år siden
#11448 dyg 16 år siden
Arbejdsrelateret, så har jeg lige skiftet kontor og projekt, hvor jeg de næste 4-5 måneder skal indgå i et lille team, der skal lave en demonstrator som skal være en del af et tilbud til det engelske forsvar - Meget spændende!
#11449 Bobby Singer 16 år siden
#11450 danschier.dk 16 år siden