Gravatar

#2281 cyberzed 15 år siden

#2280 Lyder meget fornuftigt :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#2282 lagoni 15 år siden

#2281 - næ, for jeg er skræmmende langt bagud ift eksamen er tirsdag. Jeg tror min plan må være at læse meget, meget hurtigt til forberedelsen :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2283 gi-jones 15 år siden

Har netop set slutningen på BSG S4. Tilbage på venteren.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2284 wimmie 15 år siden

Så...nu har jeg sådan totalt stalker-agtigt været inde og tilføje nogle af jer som facebook venner (de priviligerede af jer naturligvis...eller...dem jeg lige kunne "genkende") Så hvis I har fået en friend request fra en fremmed så frygt ikke (så meget) det er bare mig der mangler venner her i verden :D

Eller ignorér mig - jeg vil ikke tage det tungt... (men bare vent - de af jer der gør og samtidig tør tage med til julefrokosten ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2285 tiany 15 år siden

Skal igang med at læse til eksamen. Skal op i aften, så det er nok en god ide at få styr på det sidste. I morgen går pakke-maridtet så igang, når jeg skal pakke en kuffert til 16 dage, desuden skal jeg lige have helt styr på de sidste detaljer inden jeg hopper på flyet.

#2284 Du er da ingen fremmede, kunne med det samme regne ud hvem det var - men måske er det bare mig :)
Valar morghulis
Gravatar

#2286 lagoni 15 år siden

#2284/5 - jeg er nok bare en langsom tænker, men jeg nåede at skrive til et par venner på messenger om de kendte en med dit navn, før det gik op for mig hvem det var... Måske jeg bare skulle gå i seng igen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2287 davenport 15 år siden

Gid jeg kunne gå i seng igen. Jeg er frygtelig træt. Kom først i seng om morgenen lørdag/søndag, og har været vågen mange gange i nat.
Jeg har den der ferietrang igen, og det er ret hurtigt eftersom jeg lige har haft. (Trænger til at komme lidt væk, gerne til noget varme og stilhed, med kone og baby.)

Jeg har en lang dag.. Efter arbejde er der dobbelt køretime, og så er jeg nok færdig for i dag!

Held & lykke Tiany. Fokus på eksamen nu!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2288 wimmie 15 år siden

#2285 Held og lykke med eksamen...og rigtig god tur til Kina. Pas nu på med alle de billige fusker-dvd'er derovre ;)
Min veninde havde to film med hjem til mig fra Kina og jeg må sige at det er stort set umuligt at se at det er en kopi. De covers var virkelig fedt lavet og lignede endda special editions :)

#2286 Ja, det kender jeg godt. Jeg har efterhånden mange "net-venner" (bl.a. fra tegnebordet.dk), og jeg tænker sjældent over deres rigtige navne - og når så de tilføjer mig på Facebook må jeg lige tænke en ekstra gang for at kunne "genkende" dem :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2289 Takfornu 15 år siden

# 2285 God tur og Held og Lykke med eksamen ;)

Sidder og glæder og glæder mig over en weekend med masser af gode filmoplevelser, og okke mindst en fremragende dokumentarfilm om Cinerama formatet, og vil nu tage hjem og slappe af inden jeg skal videre på arbejde 2.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#2290 filmz-Bruce 15 år siden

#2285 God tur og held og lykke med eksamen!!!

6#2289 God arbejdslyst .... skrivekramperne kalder :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: