Fatter ikke at Ida har sovet og stadig sover... Hun blev lagt ud for 3 timer siden, og ligger bare og hygger i barnevognen. Jeg håber hun er sulten. Hun har været syg i over 1½ uge, og har levet af mælk og små portioner, men har det bedre i dag, så jeg håber hun bare æder til. (Nu er der jo rigeligt at vælge imellem...) Og så er det i dagpleje i morgen igen, med henblik på at terrorisere de andre snottede unger. De får ikke et ben til jorden!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Og så var det desværre ugen, hvor Obamas dømmekraft svigtede fælt, set her i bagklogskabens enormt klare lyd. Han burde ikke være kommet til København og promovere OL. Jeg må desværre medgive, at denne højefløjs kommentator har ret i en del:
Ligger på sofaen efter en vel overstået flytning, stuen er nær 85% done, kontoret er omkring de 50% det er sgu lækkert at være nået dertil. Midt i selvbeherskelsen har jeg ikke engang sat min pc til eller bootet min ps3
#11431 Kruse 16 år siden
#11430: Genialt! Sjovt at alle kritikere sagde, at Arsenal uden Adebayor ville få svært ved at score mål. Det er vist efterhånden modbevist :)
#11432 davenport 16 år siden
#11433 lagoni 16 år siden
#11434 davenport 16 år siden
Jeg håber hun er sulten. Hun har været syg i over 1½ uge, og har levet af mælk og små portioner, men har det bedre i dag, så jeg håber hun bare æder til. (Nu er der jo rigeligt at vælge imellem...)
Og så er det i dagpleje i morgen igen, med henblik på at terrorisere de andre snottede unger. De får ikke et ben til jorden!
#11435 tiany 16 år siden
#11436 Lady Arwen 16 år siden
Skal ind og sige mit job op imorgen :D yes!!!
"Op" skal ses på torsdag med veninderne og fødselsdag på lørdag! wuhuu dejlig uge!
#11437 filmz-Bruce 16 år siden
#11438 filmz-Bruce 16 år siden
http://jp.dk/udland/usa/article1839204.ece
På'en igen Obama!
#11439 cyberzed 16 år siden
#11440 HelmerJ 16 år siden