Gravatar

#11501 wimmie 16 år siden

Til gengæld startede den virkelig godt ud - efter de første 15-20 sider jeg var virkelig hooked :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#11502 Neslom 16 år siden

Helt enig - også derfor jeg blev ved med at læse :)
Gravatar

#11503 filmzkim 16 år siden

Har modtaget The Mist, Donnie Darko og Pan's Labyrint :)
Forventer ikke noget af The Mist, men slutningen er fed ;p
Gravatar

#11504 davenport 16 år siden

Kollegerne hænger i røret fordi de vil ha ny strukturering i vores afdelinger uden en chef. Jeg vil gerne ha en chef, for så er det ikke min røv...
Træls!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#11505 Ericmase 16 år siden

Jeg skal snart lave en film med nogen af mine venner. Vores titel til filmen er "The Winner Loses" selvom der måske der er nogen af jer der har hørt titlen før i en anden poll (Kun hvis jeg husker rigitgt)! :) Vi har lavet en Fan Teaser Trailer og et Film Icon til filmen. Vores kanal er (TheFGMStudios). Link til TheFGMStudios: :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#11506 filmz-jonasgr 16 år siden

fejl indlæg
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#11507 filmzkim 16 år siden

Wauw, impressive!
Måske den bedste teaser, jeg har set i år! :b

Det var slet ikke for at være led, men Teaseren siger ikke så meget. Måske skulle nogle klip indgå :)
Gravatar

#11508 HelmerJ 16 år siden

Er lige blevet level 10 med min nye lille præst
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#11509 filmz-jonasgr 16 år siden

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#11510 tiany 16 år siden

Sidder her og laver endnu en gang - intet.
Vi har fået flyttet køkkentingene ind i huset, men det er også det eneste. Vi har lige noget strøm som skal laves inden vi flytte det sidste her i weekenden.
I aften skal jeg til middag med en folk veninder, eftersom den ene rejser til New Zealand i 3 måneder, hvilket jeg finder lidt morsomt eftersom mine egne forældre ligeledes tager 3 måneder til New Zealand om 3 uger.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: