Gravatar

#2291 gi-jones 15 år siden

#2288: Hey, tjekkede lige dine tegninger derinde. Du er sgu da ret god med på den vogn (og det er en stor kompliment, se evt. Jysk-Dansk ordbogen).
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2292 lagoni 15 år siden

#2285 - underligt at skulle til eksamen om aftenen, er det normalt? Men så kan du sikkert nå at komme hjem i tide til Batman Begins i tv :) Held og lykke.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2293 filmz-Bruce 15 år siden

#2292 Og kommer hun for sent hjem, så er det sikkert i tide til Batman Ends :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2294 dyg 15 år siden

Er lige kommet hjem fra en forlænget weekend i Dublin. Rigtig cool og hyggelig by, bestemt ikke sidste gang jeg har været der, men næste gang drikker jeg nok ikke helt så meget, puha.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2295 wimmie 15 år siden

#2291 Jo tak da :)
Og ja, Jysk-dansk ordbogen kender jeg alt for godt... jeg er kun lånt ud til Fyn - er oprindeligt fra Tarm ;P
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2296 Corgan 15 år siden

Det ser ud til at effekt-arbejdet er færdigt på Watchmen. Jeg har lige snakket med én af mine venner der netop har afleveret det sidste skud. Irriterende at man skal vente til næste år med at se filmen.
Gravatar

#2297 Highland Park 15 år siden

#2296: Får vi så ikke en lille smagsprøve? Kom nuuuuu! :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2298 Corgan 15 år siden

#2297:

Jeg tror ikke engang jeg får en smagsprøve på nogen af skuddene... men jeg vil da prøve at plage ham lidt. :-)

EDIT: Men for hvem det kunne være interessant, skriver han at der er "nudity and all the gore you could want". :-)
Gravatar

#2299 elwood 15 år siden

#2298 Det lyder som en perfekt Tagline 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2300 wiseguy 15 år siden

Kigger efter ny bil på nettet - ufatteligt at biler ska' ha' lov til at være så dyre herhjemme!!! Tror sku det ender med en "ny" brugt bil igen. Man kan jo spare 100 kilo på en bil der er 2 år gammel med få km i motoren!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: