Gravatar

#11491 bullettooth 16 år siden

#11450 så må vi da håbe dine gamle bukser ikke er til reparation.....
Gravatar

#11492 gi-jones 16 år siden

Har lige fået besked om at BEGGE mine kortfilm er blevet afvist til Århus Filmfestival. Tak for ingenting. Det skal blive spændende at se de 16 der var gode nok... (er lidt muggen her til morgen)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#11493 evermind 16 år siden

#11492 Lort ... :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#11494 dyg 16 år siden

Jeg har endnu en arbejdsdag, hvor motivationen helt mangler. Træthed i hele kroppen efter gårsdagens løb og halsen værker stadigvæk en smule, men nu er der kun en uge til en mini-ferie!

#.92 - Bummer :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#11495 filmz-Utyske 16 år siden

En lille tilføjelse til #11471 -

Nu står der i FedEx' trackingsystem, at de har forsøgt at aflevere pakken i går kl. 12.40, hvilket jeg finder ret usandsynligt, da vores reception var åben på det tidspunkt. Jeg har sendt en klage til deres kundeservice nu, da jeg er en kende træt af, at de ikke kan finde ud af noget så simpelt, som at aflevere en pakke på et bestemt sted.

Jeg håber sgu at den ligger i min postkasse når jeg kommer hjem.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#11496 dyg 16 år siden

#11495 - De lyder ca. lige så kompetente som GLS i Hinnerup.

Vi kom forleden til at snakke om GLS ved et firma-arrangement, hvor overraskende mange havde samme oplevelse som jeg. Flere havde endda været i kontakt med hovedkvarteret, hvor de (lige som jeg) havde fået at vide at hovedkvarteret udemærket godt vidste, at Hinnerup-afdelingen var røv og nøgler.

Hvordan fanden kan de lade det stå til? Når de er klar over det, så må de sgu da skride ind... Indtil videre forsøger jeg at gå så langt uden om GLS jeg kan.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#11497 filmz-Utyske 16 år siden

#11496 -

Ja, det er ret stenet. GLS har jeg til gengæld gode erfaringer med, men jeg hører så oss' til deres afdeling i Taastrup, hvor de åbenbart har gode folk ansat.

Det er også virkelig stenet at FedEx bringer ud mellem 9.00 og 18.00, da de fleste firmaer jo lukker omkring 16-17 stykker.

Man må vel formode at problemet er, at de ikke kan få ordenlige folk visse steder i landet.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#11498 wimmie 16 år siden

Er også lige blevet færdig med den og synes den var rigtig god - selvom jeg måske synes at slutningen var en anelse tam - men jeg tror det har noget at gøre med hvilken slags genre man forventer at det er.
Jeg kunne godt have brugt at
der et lidt større "opgør" til sidst - at man gjorde mere ud af dramaet i at finde morderen eller at finde hendes lig. Men på den anden side så er den vel mere realistisk som den er. Er dog spændt på om de har ændret meget ved det da traileren ser ud til at følge bogen ret godt.

Tror at bogen er 4½/6
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#11499 wimmie 16 år siden

Træls... Og du har RET til at være muggen - måske endda lidt hadefuld ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#11500 Neslom 16 år siden

Har givet den 3/5

Synes den var god, men ikke fantastisk. Blev overrasket over den simple skrivestil, havde ellers vænnet mig til Andre Dumas' da jeg næsten lige har læst The Three Musketeers.
Brød mig heller ikke rigtig om slutningen. Der er mange små beskrivende øjeblikke af familiens liv og synes det virker ret langsomt til tider, hvor slutningen mere er nogle hurtige beskrivelser af hvad der er sket efter familien er blevet forsonet igen.

Skriv ny kommentar: