Gravatar

#11551 filmz-Bruce 16 år siden

BT er gået i fläsket på svensken inden morgendagens kamp og for en gang skyld grinte jeg:

Det gule i jeres flag symboliserer jo discount på så mange måder. 10 millioner indbyggere og jeres eneste profil er efterkommer af to flygtninge fra Balkan.

http://www.bt.dk/danmark/forbandede-pisgule-svensk...
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#11552 Lady Arwen 16 år siden

#11549 - Pis jeg vidste jeg skulle have holdt øje med hvor langt de var nået i de afsnit... tsk :D well it will never beat the real thing ;D

Har lige set Live fra Bremen - synes det var sjovere i dag, Simon Kvamm er så hyggelig - skal ind og se noget halløj med ham på torsdag :D

Og imorgen= fødselsdag yay!
Doctor Who <3
Gravatar

#11553 davenport 16 år siden

Har lige set Aloha med CC. Han havde Quortrop som gæst og jeg synes Casper reagerede yderst uprofessionelt. Quortrup var faktisk ret underholdende, men Casper havde på forhånd besluttet at være fornærmet som en tøs.
Latterligt!
Så lad være med at være kendt og promovere dig selv ved enhver lejlighed, hvis du ikke kan klare at der er nogen der skriver om dig.
Mandrillen var sjov men det kan man jo ikke bygge resten af sit liv på.
has been!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#11554 filmzkim 16 år siden

Aloha...
Kvaliteten er steget med 20%, da det var helt nede at skrabe bunden sidst. Fint Interview med Medina, og temmelig tyndt med Henrik. Casper er bare ikke særlig rapkæftet eller spydig med munden, så det ender med at han selv for flere tæsk end Henrik.
Men det gik dog allivel bedre, da jeg fik en del grin en gang imellem.
Men Anders Lund Madsen owner ham. Anders er sjov af natur, mens Casper må kæmpe for det.
Dog var begge talkshows mile bedre end fiaskoen til Live Fra Bremen! :)

Kom med mening... :)
Gravatar

#11555 davenport 16 år siden

se én op
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#11556 filmzkim 16 år siden

Nogenlunde enig.
Han var mut og tøsefornærmet. Synes nu godt, at han må være tøsefornærmet, hvis han bare kan finde ud af at komme med en proper næve, hvilket ikke lykkedes.
Gravatar

#11557 filmzkim 16 år siden

Det er det jeg gør ;b
Gravatar

#11558 filmzkim 16 år siden

Skal til at se Fight club for 117. gang :)
Gravatar

#11559 HelmerJ 16 år siden

sidder lige og nyder en enkelt med Neil Young
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#11560 tiany 16 år siden

Sad i går aftes og så The Insider, egentlig en udemærket film. Men man havde lidt på fornemmelsen at Michael Mann ikke rigtig har kunne beslutte sig om film skulle handle om tobakindustrien eller om nyhedsmediet.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: