Gravatar

#11561 MOVIE1000 16 år siden

#11550 enig det er skide sjovt kom ved et uheld til at skrue om til det og det fortrød jeg slet ikke nu ved jeg hvad jeg skal se de næst kommende fredage:) og bagefter Aloha det var ok underholdene men forstår ikke hvorfor skal studiet have det åndsvage havaii tema
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#11562 Lady Arwen 16 år siden

Vågnede til gaver og "I dag er det Mettes fødselsdag!" :D dejligt! Fødselsdagshygge i dag og i morgen med fest for familien...
Doctor Who <3
Gravatar

#11563 davenport 16 år siden

Tillykke :)

Jeg sidder og spiser gammeldaws suppe til morgenmad.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#11564 Thomsen 16 år siden

Tillykke med fødselsdagen til Lady Arwen! :)

Der var kulturnat i København i går, og vi havde på forhånd besluttet, at den kultur, vi skulle se nærmere på, skulle være flydende. Men først melder min kammerat afbud, så jeg kun kan se frem til en aften i selskab med kærestens ret specielle ven (han er såmænd sød nok. Men han har Aspergers og kan ikke finde ud af at smalltalke, fordi han ikke rigtigt kan se meningen af det. Derfor kan han godt være en smule anstrengende at være sammen med i længere tid, for det eneste, man kan snakke med ham om, er hans interesse for korsang og kirkemusik). Dernæst var det gode ølsted Café Svejk på Frederiksberg allerede propfyldt, fordi vi valgte at vente med at tage afsted til kl. 21 (en virkeligt dum ting, når der nu er kulturnat). Så vi endte med at sidde på en mere fancy café, med masser af young urban professionals i pænt tøj og et temmeligt begrænset øludvalg. Jeg blev så børneirriteret, at jeg "kom til" at bytte rundt på hætterne på deres Peugeot salt-og-pebersæt. Umodent, jeg ved det... men i det mindste gav det mig et lille smil på læben.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#11565 davenport 16 år siden

Ha ha :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#11566 Highland Park 16 år siden

#11564: Hehe... du lever livet farligt. ;)

Tillykke med fødselsdagen Lady Arwen. :)

Jeg har lige fundet ud af, at "Den Store Biografdag bliver Store Hayao Miyazaki-dag i Grand Teatret". Fornemt (selv om jeg helst så, at alle filmene blev vist med original tale) - så håber jeg bare, at de viser dem i en af de bedre sale.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#11567 Benway 16 år siden

#11562 Tillykke med dagen.

#11564 Uh dit grumme menneske. :)

Var også til i Kbh til kulturnat i går sammen med et par løbske unger. Vi fik vist ikke lavet så meget, der havde det store kulturindhold, men hyggeligt var det da.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#11568 Bony 16 år siden

Tillykke med dagen til ladyen. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#11569 filmz-Bruce 16 år siden

Endte på Jensens Bøfhus med hele den pukkelryggede familie. Det var ok. Det er altid en fornøjelse at have min mor med, for hun har den gamle jyske prutte mentalitet. Ikke at hun sidder og fiser, men da vi sad i træk aftenen igennem, fik hun pruttet prisen ned til 1000 kr. for 8 personer og jeg havde vel spist og drukket for 300, så det var kanon :) Desværre havde nogle byttet om på lågene af salg- og peber sættene :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#11570 Thomsen 16 år siden

Hahaha... byen er åbenbart fuld af bitre, barnlige mænd, der ikke kan få afløb på anden måde :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: