Har lige ødslet endnu flere timer af mit liv bort på at sige "Nuka" til min cola. På en eller anden måde fornemmer jeg, at det umuligt kan være særlig konstruktivt for mig, at jeg har fundet Fallout 3 ... men unægteligt sjovt, i det mindste. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg arbejder skam også (så lidt som muligt). Dog har jeg taget fri fra og med onsdag og så resten af ugen, bl.a. grundet de hæftige tømmermænd jeg får til Amon Amarth koncerten på onsdag :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg var nødt til at slå op i en fremmedordbog for at finde ud af, hvad ferie er for noget.. Jeg havde bare hørt at det var noget børn fik - så troede det var lidt ligesom skoldkopper eller sådan noget..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg har lige læst en positiv anmeldelse af The Flaming Lips nye album og det tegner jo rigtig godt. Det er sådan lidt hip som hap med dem. Når det svinger, så svinger det virkeligt og modsat når det ikke rigtig svinger så stinker de.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#11636 Jeg har aldrig rigtig fået læst noget af Murakami, selv om jeg er sikker på at jeg vil kunne lide ham. I hvert fald udfra plottet og den måde han angiveligt skriver på.
For dem som gerne vil have et indblik i Hanekes film. Bliver der nu udgivet Denne boks med alle hans spillefilm, inklusiv "The Castle". Og det endda til en ret god pris.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#11631 evermind 16 år siden
#11632 MOVIE1000 16 år siden
#11633 lagoni 16 år siden
#11634 dyg 16 år siden
#11635 HonoDelLoce 16 år siden
Jeg var nødt til at slå op i en fremmedordbog for at finde ud af, hvad ferie er for noget.. Jeg havde bare hørt at det var noget børn fik - så troede det var lidt ligesom skoldkopper eller sådan noget..
#11636 Yoda 16 år siden
#11637 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#11638 Highland Park 16 år siden
Jeg drikker også kaffe - surprise - mens jeg lytter til The Streets og læser nyheder.
#11639 Yoda 16 år siden
Præcis! :-)
Er lige gået i gang med den efter at have turbolæst "Trækopfuglens krønike", der tog mig med storm.
#11640 filmz-jonasgr 16 år siden
For dem som gerne vil have et indblik i Hanekes film. Bliver der nu udgivet Denne boks med alle hans spillefilm, inklusiv "The Castle". Og det endda til en ret god pris.
'Cause I'm evil"