Gravatar

#2321 Highland Park 15 år siden

#2320: Hmm du har vist ret Elwood. Jeg husker svagt noget derom. Jeg vil lede efter det. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2322 Corgan 15 år siden

#2319:

Det tror jeg ikke jeg gør. Jeg er super kritisk over for hvad jeg selv laver... så jeg synes egentlig ikke det er så fedt, at jeg har lyst til at vise det frem. :-)
Jeg endte med at bruge sangen "Tulips" med Bloc Party... men jo mere jeg hører den, jo mere ønsker jeg at jeg havde valgt en anden sang. Den er lidt for tam. Jeg gider bare ikke at skulle klippe det hele om igen. Næste gang bliver det dog nok "Swamp" med Chris Vrenna.
Gravatar

#2323 Highland Park 15 år siden

#2322: Det kender jeg godt. Og jeg forstår dig godt, men alligevel: skulle du ændre mening, er jeg meget interesseret i at se det. :)
Den sang kender jeg ikke, men det glæder mig meget at høre, at du kan lide Vrennas musik og finder det brugbart. "Swamp" kan jeg sagtens forestille mig brugt i en showreel.

Skulle du have et link til f.eks. en reklame, du har arbejdet på, kan det også gøre det. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2324 Corgan 15 år siden

#2323:

PM sendt.
Gravatar

#2325 Highland Park 15 år siden

#2324: Svar sendt (jeg nævner det blot for en sikkerheds skyld, for her på det seneste er der åbenbart forsvundet en del PM'er.)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2326 wimmie 15 år siden

#2301

Tillykke - så kan du vel tage til Kina med ro i sindet? ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2327 Corgan 15 år siden

#2325:

Right back at ya'
Gravatar

#2328 tiany 15 år siden

Det var da en forfærdelig aktiv nat der har været her på filmz i nat.

#2326
Ja jeg tager i aften med sindsro til Kina, så kan studie-stressen forsætte når jeg kommer hjem.
Valar morghulis
Gravatar

#2329 cyberzed 15 år siden

#2328 God tur herfra :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#2330 tiany 15 år siden

#2329 Jo tak :)

Også tak til alle andre der har ønsket mig god tur...

Sidder og får en dosis internet, nu da jeg storset skal undvære det i 16 dage. Det er ved at være et par år siden jeg har været på en lignende afvæning, men det er jo nok sundt.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: