Gravatar

#1171 filmz-Le Samouraï 16 år siden

"Pappas" havde jeg helt glemt. Jeg tror ikke, jeg har været der, siden jeg boede på Lauritz Sørensens Vej for nogle år siden. Vi skal på "Sale e pepe" på Nordre Fasanvej (lige ved krydset ved Finsensvej). Min kæreste elsker deres Penne con tartufo (pasta med oksemørbrad i trøffelsovs) meget, meget højt. Jeg er ikke sikker på, at de er autentiske italienere, men deres mad er rigtig god og meget rimelig i prisen.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#1172 tiany 16 år siden

Er lige kommet hjem efter første dag på uni efter ferien, det var et ikke særligt spændende fag og jeg kan fornemme at det bliver svært at holde fokus igennem alle timerne. Men man må jo bare bide tænderne sammen.
Det var rigtig rart at komme igang igen.

Vi var desuden til møde om vores Kina-tur til oktober, den er på "uheldigvis" blevet udvidet med 2 dage fordi der var noget kluder med flybilletterne. Det er da fedt nok at vi får ekstra dage derude, men økonomisk set er det ikke så godt, da vi skal have hotel til ekstra dag.

Så kære filmz'er hvis I kender nogle virksomheder der kunne være interesseret i at støtte en tur til Kina, som ender ud i bogen: Supply Chain Management: Issues to consider when doing business in China. Så skriv endelige til mig - eller hvis har andre gode ideer til hvordan vi kan få de sidste penge i hus
Valar morghulis
Gravatar

#1173 cyberzed 16 år siden

#1172 Skulle i ikke have arbejdet på den før OL :P
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#1174 tiany 16 år siden

#1173 Jo det kan jo godt sige at vi skulle, men vi har ikke haft mulighed for at tage afsted før nu, men planlægningen har været igang i et årstid.
Valar morghulis
Gravatar

#1175 Takfornu 16 år siden

# 1171 JA, det er godt nok også gode ting man får der - mums :) - Ja, det er ikke mange steder du får en 4 retters menu til under 500 kr.

Ja, både i stil og smag minder de meget om de smagsoplevelser jeg har haft i Italien, så jeg tror de er autentiske nok - God fornøjelse :)

Så ses vi måske for vi har bestilt bord til kl. 20 :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1176 filmz-Le Samouraï 16 år siden

#1175 - Så I smutter på "Sale e pepe" i stedet? :-)

Vi har bord fra kl. 19, men jeg satser da på, at det bliver en længere forestilling. Så vi ses nok. :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#1177 Takfornu 16 år siden

# 1176 Si si ... det har min gode ven lige skrevet en mail om :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1178 Michael Andersen 16 år siden

#1176 og #1177 Den ene af jer skal holde øje med en mand i trenchcoat og hat, og anden skal kigge efter en mand med en falk på armen? :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#1179 Highland Park 16 år siden

#1159: Har du aldrig slået på nogen? Heller ikke i de tilfælde hvor du er blevet overfaldet?
Men ja, det med jobbet, samt at du ikke kan lade være med at blande dig, forklarer jo en hel del (men er det ikke derfor, at man har dørmænd; så de kan tage sig af psykopaterne?). Og udseendet sender ganske rigtigt en masse signaler, som bare kræver den rette idiot for at blive fejlfortolket.
Kan simpelthen ikke sætte mig ind i den slags, forstå hvordan nogen kan finde på at gøre sådan noget ved et andet menneske.

Det kan jeg heller ikke. Men der findes jo desværre fjolser og voldspsykopater alle vegne, som du selv nævner.
Det minder mig om et nyhedsindslag, der var i fjernsynet for nogle uger siden, hvor et medlem af White Pride forklarede, at han ikke gider at diskutere noget som helst med folk og derfor bare smadrer dem i stedet. Han optrådte naturligvis anonymt, hvorimod modparten i klippene - så vidt jeg husker var det formanden for Antiracistisk Netværk - fremstod usløret og med navns nævnelse. Ikke at folk fra den gren altid har rent mel i posen, men det siger nu alligevel en hel del om forskellen på de to.
Nu kender jeg dig selvfølgelig ikke, men du lyder jo som en flink fyr så pas nu hellere på derude. Det kan jo være skidefarligt at blande sig, når man ikke ved, hvem folk er, og hvad de er på - og du er sluppet heldigt fra det indtil videre. Men ellers forstår jeg dig godt.
Folk passer slet ikke godt nok på hinanden.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1180 Bony 16 år siden

#1179 - Nej, jeg har ikke slået på nogen. Altså i alvor vel at mærke. Har da givet lammere og andre obligatoriske "folkeskole-lege". Kald mig blot en pacifistisk kujon, men hellere det end en afsporet voldsmand. :)

Udseendet hverken kan eller vil jeg gøre noget ved. Hvordan folk ser eller opfatter mig er ikke mit problem. At de fejlfortolker min person efter at have set mit udseende kan jeg alligevel ikke gøre noget ved. På den anden side vil jeg heller ikke lade den slags personer komme tæt nok på mig til at se, at jeg IKKE er som de åbenbart tror jeg er. Så det er en form for ond cirkel. Men det betyder intet for mig, for jeg gider alligevel ikke have noget med den slags typer at gøre. :)

Jeg har lært at passe på. Det gjorde jeg allerede forrige gang. Denne gang var en fuldstændig umotiveret handling som jeg alligevel ikke kunne afværge. Jeg har lært at man i dagens Danmark ikke bør blande sig i andres anliggender. Men at det er kommet så vidt at folk nærmest ikke tør bryde ind hvis de ser noget kriminelt eller lignende, ja, det er simpelthen frygteligt skræmmende. Det er som om at alle menneskelige følelser som medfølelse, grænser eller bare ren og skær fornuft, er som sunket i jorden. Det viser sig jo også ved at unge udøver kriminalitet til trods for at de udmærket godt kender konsekvenserne af deres handlinger. Tanken om fængsel eller "ungdomsfængsel" på en lukket eller åben institution kan ikke sætte fornuften i sving. Det kan ikke skræmme dem på nogen måde. Det samme kan man også se ved at politiets visitations-zoner har vist sig ikke at have nogen præventiv effekt, men at der stadig forefindes en stor del personer i nattelivet som bærer våben af en eller anden slags.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: