Gravatar

#1161 filmz-Bruce 16 år siden

#1160 Impeccable :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1162 elwood 16 år siden

Sidder og klør mig selv lidt i hovedbunden, der er en gut som har add'et mig på facebook, og han kender tilsydenladen en del af mine venner, menjeg kan dælme ike greje hvem han er 8-)

han nævner dog skæring skole så det skal nok passe jeg eknder ham på et eller andet plan.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1163 mr gaijin 16 år siden

#1162 Jeg har noget lignende. En pige i Portland af portugisisk afstamning. Hun har godt nok også nogle danske venner på sin side, men ikke nogen jeg kender. Hun kunne måske være en udveklingsstuderende, som jeg har arbejdet sammen med en eller gang, men jeg kan slet ikke huske hende. Hun ser ellers meget sød ud :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#1164 Bony 16 år siden

#1163 - Der er jo kun én måde at finde ud af det på. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1165 mr gaijin 16 år siden

#1164 Jeps. Jeg booker en flybillet til Portland med det samme :P
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#1166 davenport 16 år siden

Oregon eller Maine?

Jeg sidder med de sidste sager, som skal være færdige før ferien, og i morgen står den på kursus i Vejen, så der skal jeg blot høre efter.
Er dog først færdig hen under aften i morgen, så jeg skal finde en måde at komme hjem på derfra. Og vi skal passe børn, så det bliver hektisk.
Nøj, jeg glæder mig til at sove længe snart...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1167 Takfornu 16 år siden

@ Bony

Uden at komme nærmere ind på vil jeg blot sige at jeg føler med dig og dine problemer med efter 3 over greb i København indefor et par år/uger kan jeg godt følge dig.

@ davenport

Har snart en mail til klar til om forskellige ting, så hold øje med din FB/mail :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1168 davenport 16 år siden

Det lyder godt mester :)
Glæder jeg mig til at læse :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1169 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Puha, "svigerinden" havde fødselsdag i går, så det blev til det helt store ædegilde. Jeg har aldrig været så rund. Jeg fik vist et lille indblik i, hvordan det må være at være gravid med trillinger.

I dag er det så kærestens tur. Hun har heldigvis stemt for en afslapningsdag. Hun er ikke så meget til det vilde fødselsdagshalløj, så vi skal bare hygge og ud at spise på kvarterets fremragende italienske i aften.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#1170 Takfornu 16 år siden

# 1169 Så kan det være vi ses, hvis det er på "Papas" på Finsensvej, da jeg skal mødes med af mine venner der i aften :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: