Gravatar

#11891 wimmie 16 år siden

Hehe...ellers er det Tiany der lige har købt hus ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#11892 gi-jones 16 år siden

Sikkert en kombo.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#11893 PredatorX 16 år siden

tiany (11880) skrev:
Fordi i den periode jeg skulle udfylde kortet for har jeg haft arbejde, så jeg skulle lige have udregnet mit time-antal for de dage og derefter hvad min indtægt har været de pågældende dage - dette var lidt en større mission, da jeg fik 3 forskellige tillæg oven i min løn.

Det bliver nemmere næste måned, hvor det hele bare er 0 :)

Ahh ja okay, så giver det mere mening:-D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#11894 filmz-jonasgr 16 år siden

Sidder og har problemer med skype. Den gider ikke at ringe op til nogen og skriver at den sidst har set nogle på programmet den 30 september. Hmm, virker til at man skal geninstallere det.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#11895 lagoni 16 år siden

Så blev der bestilt flybilletter til en lille weekend i London, det bliver godt at komme lidt væk.

Nu skal der ses House færdig og så soves. Jeg er ikke god til at stå tidligt op...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#11896 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg er lidt irriteret. Det er mandag og min hjerne siger at jeg skal tage i byen og blive stiv, det er jo helt uacceptabelt.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#11897 evermind 16 år siden

wimmie: Flyt til Vejle, så ser vi en masse zombie-strimmel, når jeg også flytter derover! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#11898 Michael Andersen 16 år siden

#11897 Hvornår er 'hvis' blevet udskiftet med 'når'? 8-)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#11899 wimmie 16 år siden

Ja, Vejle-området er ok - min lillsøster bor pt. i Vejle og Hr. Husbond boede der da vi mødtes, så jeg har været der en del. Hyggelig by :)

Hvornår skal du afsted?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#11900 cyberzed 16 år siden

#11897 Så forventer jeg at man kan blive inviteret til zombie-introkursus :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

Skriv ny kommentar: