#11898 Det er lige så stille kommet undervejs. Jeg blev også selv overrumplet. ;) Jeg har en idé om, at jeg kommer til at rykke teltpælene om inden for det næste halve år, men nu ser vi. Det er ret svært at bo så langt fra kæresten og undvære hende nogle gange tre uger ad gangen, men der skal også være et job derovre (eller skulle dét være "herovre", eftersom jeg i skrivende stund befinder mig i byen), jeg har lyst til at binde an med, så det lurer jeg efter i øjeblikket.
Når det rette job er der, søger jeg, og får jeg det, flytter jeg ind hos kæresten med mine vigtigste ting (herunder filmsamlingen, selvfølgelig!), får opmagasineret resten lokalt og opsiger min egen lejlighed. Derpå lukrerer vi økonomisk på at deles om hendes noget lavere husleje, kommer af med lidt gæld og får sparet op til indskud, inden vi på et eller andet tidspunkt får tilbudt en større lejlighed hos et af de boligselskaber, hvor vi er skrevet op.
That's the plan, anyway ... :)
#11899 Ja, den virker også fin på mig. Skøn natur, dejlig beliggenhed, godt butiksliv osv. Min eneste anke er indtil videre det kvantum bonderøve (nej, intet mod jyder generelt: Bonderøve findes overalt!), der dytter, når de kører forbi kæresten eller råber truende ting ad folk, der stikker blot en lille smule ud. Dét synes jeg desværre, jeg har været vidne til en del af, mens jeg er kommet i Vejle. Men hvad fanden, aftenerne bruger jeg alligevel mest inde med mine film. :)
#11900 Hehe, ja, det bliver jeg nok nødt til. Enhver zombie bør komme komplet med et introkursus. Men forvent, at der er rosenkål også ... :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#11901 - Som Vejlenser (dvs født i Vejle, men vokset op lidt udenfor byen), så må jeg give dig helt ret, der er fandens mange bonderøve i Vejle! Men da familien og en del venner stadigvæk bor i Vejle, så kommer jeg da også dertil ret jævnligt, men at bo i Vejle tror jeg ikke jeg kommer til igen.
Men jeg skal faktisk spendere hele min weekend i Vejle grundet 10års gymnasie jubilæum, samt lidt venne-besøg... Endda helt uden zombier :(
#11909 - Ah, det er derfor, der altid lugter lidt af prut på Lolland!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#11901 evermind 16 år siden
Når det rette job er der, søger jeg, og får jeg det, flytter jeg ind hos kæresten med mine vigtigste ting (herunder filmsamlingen, selvfølgelig!), får opmagasineret resten lokalt og opsiger min egen lejlighed. Derpå lukrerer vi økonomisk på at deles om hendes noget lavere husleje, kommer af med lidt gæld og får sparet op til indskud, inden vi på et eller andet tidspunkt får tilbudt en større lejlighed hos et af de boligselskaber, hvor vi er skrevet op.
That's the plan, anyway ... :)
#11899 Ja, den virker også fin på mig. Skøn natur, dejlig beliggenhed, godt butiksliv osv. Min eneste anke er indtil videre det kvantum bonderøve (nej, intet mod jyder generelt: Bonderøve findes overalt!), der dytter, når de kører forbi kæresten eller råber truende ting ad folk, der stikker blot en lille smule ud. Dét synes jeg desværre, jeg har været vidne til en del af, mens jeg er kommet i Vejle. Men hvad fanden, aftenerne bruger jeg alligevel mest inde med mine film. :)
#11900 Hehe, ja, det bliver jeg nok nødt til. Enhver zombie bør komme komplet med et introkursus. Men forvent, at der er rosenkål også ... :P
#11902 cyberzed 16 år siden
#11903 filmz-Utyske 16 år siden
Det er altid en sørgelig ting, når vi mister folk til det jyske, men vi må da håbe at du kan udholde bonderøvene. ;)
#11904 cyberzed 16 år siden
#11905 filmz-Utyske 16 år siden
Lollik, om jeg må be'. :)
#11906 Lady Arwen 16 år siden
#11907 cyberzed 16 år siden
#11908 Scherlund 16 år siden
#11909 cyberzed 16 år siden
#11910 dyg 16 år siden
Men jeg skal faktisk spendere hele min weekend i Vejle grundet 10års gymnasie jubilæum, samt lidt venne-besøg... Endda helt uden zombier :(
#11909 - Ah, det er derfor, der altid lugter lidt af prut på Lolland!