Gravatar

#2371 Highland Park 15 år siden

#2370: Ah okay. Det er da også fint nok. Jeg behøver ikke de store forskelle. Men ja, du må da meget gerne lige skrive, hvordan det er, når du har nørdet lidt med det (herligt udtryk). Det vil jeg blive glad for. For vil jeg nok også købe det, hvis det er godt. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2372 davenport 15 år siden

Så blev stadionmorderen endelig dømt for drab!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2373 Guts 15 år siden

Jeg sidder på min praktikplads og roder med et opslag til de kommende ansøgende praktikanter. Men det er sateme et kedeligt opslag jeg har fået bikset sammen. Har brug for at få piftet det lidt op, så det ikke bare er gråt og kedeligt. Har stirret mig lidt blind. Er der nogen herinde der kan og vil hjælpe?
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#2374 Highland Park 15 år siden

#2372: Er det dig, der fik ham dømt? :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2375 davenport 15 år siden

Så havde der stået "tjære & fjer" i domsafsigelsen!

Har det af H til. Har lige måtte lukke for pengene for en flink, rar ung mand. Det er sku ikke sjovt, men jeg bliver ved med at sige til mig selv, at jeg bare er ansat til at administrere loven. Men det gør det ikke sjovere... Hader den slags! :(
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2376 Highland Park 15 år siden

#2375: Hehe, sikkert. ;)

Av, det lyder sgu trist... det er også en frygtelig tid at være ung i, hvis man ikke formår at styre sit forbrug. Man får jo smidt plastickort og kreditlån i hovedet fra nær og fjern.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2377 lagoni 15 år siden

Jeg burde aldrig ha' begivet mig ud på det Settlers 2-eventyr. Efter at være blevet grint af i EB Games ("haha, SÅ gammelt et spil har vi altså ikke" - det er to år gammelt, rolig nu), købte jeg spillet i Stereo Studio og har nu brugt en time på at installere det. Det vil - efter nogen uløste kompalitetsproblemer (stavning?) mellem Vista og det Acrobat 7 den ville installere - godt installeres, men ikke startes. Øv.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2378 Highland Park 15 år siden

#2377: Sikke noget møg.
Og ja, jeg kender godt det med, at de griner af en i butikken. Men så er det sgu fordi, at de er nogle fjolser, der ikke kender betydningen af et godt gameplay - for slet ikke at tale om nostalgi.
Hvad med at registrere produktet her:
http://www.ubi.com/DK/Games/Info.aspx?pId=4893
og så ellers søge efter patch-filer, support og lign.? Eller ganske enkelt kontakte dem. De har helt sikkert oplevet problemet før.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2379 DarkLight 15 år siden

#2377, fandt du den nye udgave den kørte på XP eller var det den gamle? Eller prøv at "skrue" compatibilitymode tilbage til 95 eller sådan noget? Eller prøv DosBox.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2380 lagoni 15 år siden

#2379 - købte den nye, der skal kunne køre på XP og gerne Vista. Jeg har prøvet at ændre kompabilitet til 200 eller XP i stedet for Vista, men der sker stadig intet.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: