Gravatar

#12001 wimmie 16 år siden

Laver kiksekage og hører højt musik :D

Nogle gange er det nu fedt at være alene hjemme ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12002 Lady Arwen 16 år siden

#12001 -mmh kiksekage! Ej hvor er det lang tid siden, jeg har fået kiksekage, det smager så godt!!

Hører Jesus Christ Superstar soundtrack (er godt at synge med på :D ) og noget andet mens jeg surfer lidt rundt på (primært) facebook!
Doctor Who <3
Gravatar

#12003 wimmie 16 år siden

Jep, kiksekage er mums :)
Og det nemmeste i verden at lave.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12004 filmz-jonasgr 16 år siden

#11995 Deraf navneforandringen aka pseudonym :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12005 Highland Park 16 år siden

Folketingspolitiker afhørt om hjemmebagte boller
Haha, det er sgu for latterligt! :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12006 Yoda 16 år siden

Idioti! Endog himmelråbende idioti. Den pågældende borger må jo være en krakiler af format, når vedkommende går i så små sko. Hvis man ikke har andet at brokke sig over end hjemmelavede boller, så må mit råd være, at man bør holde sin kæft.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#12007 filmz-Utyske 16 år siden

#12006 -

Enig, der er sgu én der burde købe sig lidt større sko.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12008 Highland Park 16 år siden

#12006: Haha, ja vi er helt enige. Hvad pokker havde vedkommende ventet, når nu vælgermødet blev afholdt i Samuelsens dagligstue? :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12009 Kruse 16 år siden

ØV! Min bærbar, som for tiden er min eneste computer, er stået af! Hver gang jeg starter den op, så skriver den: NTLDR mangler. Tryk Ctrl + Alt + Delete for at genstarte, og hver gang jeg gør det får jeg samme besked.

Er der nogen med forstand på computere som kan forklare mig hvad problemet er?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12010 cyberzed 16 år siden

#12009 Det lugter af diskfejl/controllerfejl der så har basket den fil på disken...men det kan også være andet.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

Skriv ny kommentar: