Gravatar

#12011 dyg 16 år siden

Puuuh, jeg har lige meldt mig til det 21km lange Øresunds-broløb. Heldigvis er der 8 måneder til det skal løbes, så har jeg da mulighed for at komme i bedre form (det længste jeg endnu har løbet, har været 10.3km :S).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12012 PredatorX 16 år siden

nayze (12011) skrev:
Puuuh, jeg har lige meldt mig til det 21km lange Øresunds-broløb. Heldigvis er der 8 måneder til det skal løbes, så har jeg da mulighed for at komme i bedre form (det længste jeg endnu har løbet, har været 10.3km :S).

Kan du sagtens! En af mine give venner har lige løbet 21 km halv marathon, og han er i ringe form. Det længste han havde løbet forinden var 11km. Han har trænet sig op i nogle mdr kun.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#12013 Yoda 16 år siden

Læser Christian Monggaards fine fanartikel om Blu-ray i Information ... samt bliver pisset lettere af, af de efterfølgende kommentarer skrevet af en Sven Karlsen, der brokker sig over noget, han givetvis ikke forstår sig på. Og så kan han ikke stave til Humphrey Bogart, hrmpf!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#12014 mr gaijin 16 år siden

hrmpfrey boggart.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#12015 evermind 16 år siden

#12014 Haha, spot on! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12016 wimmie 16 år siden

Cool - det er alligevel ret imponerende. SÅ skal der bare trænes de næste 8 mdr :D
Jeg synes næsten jeg kommer i dårligere og dårligere form hver gang jeg er nede at træne
:(
Forstår ikke at min kondition ikke bliver bedre når jeg løbetræner hver gang jeg er dernede...

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12017 cyberzed 16 år siden

#12011 Jeg har siddet og kigget på den lige siden jeg postede den på fjæsbog...og har endnu ikke besluttet mig om jeg vil :S
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#12018 wimmie 16 år siden

Jeg synes I skal deltage i dette i stedet :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12019 Lady Arwen 16 år siden

#12018 - det ville jeg også gerne se :D
Doctor Who <3
Gravatar

#12020 Neslom 16 år siden

dourun.com har et 12-ugers halvmaraton-program, så skulle nok være muligt at arbejde sig op til :)

Skriv ny kommentar: