Jeg sidder og afreagerer til [url= Age[/url] hvilket er virkeligt dejligt og meget afslappende. Dem og Modest Mouse er mine afreageringsbands. Om lidt vil jeg se endnu et afsnit af Six Feet Under.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#12148 Cameron har lavet Aliens, Terminator 2 og True Lies. En 9'er, en 8'er og en 7'er i min bog, alle velproducerede og med tongue in cheek, hvilket jeg sætter stor pris på ... når en instruktør har overskud til at få folk til at grine lidt indimellem action'en.
Aliens er en formidabel actionfilm og havde han mere af den slags på sin konto, så havde jeg også tilskrevet ham et større cadeau. Han kan sit kram med ... isenkram og det visuelle, men den store personinstruktør og suspensemaker det er han ikke (det har ikke ramt kornet på mig) og det mener jeg er nødvendige elementer for at nå "med mere". T2 har en uendelig fanskare, men den har, når jublen over dens effekter har lagt sig, også sine svagheder.
Jeg nyder at se rigtig mange actionfilm, men det er sjældent, at en actionfilm, river mig med og får mig til at uddele roser for en filmoplevelse, på lige fod med det jeg kalder top film.
North By Northwest er i min bog den bedste actionfilm jeg har set. Den film har alt. Raiders of the lost Arc, Die Hard og Sherlock Holmes jr er i toppen indenfor action.
Men tilbage til instruktørerne. Der er mange instruktører, som har lavet one hit wonders i actiongenren. Så er der nogle som kunne sit kram i 80'erne (Spielberg) og så er der én som både kan i den og andre genrer, ind imellem, Ridley Scott.
Jeg ville ønske, at Hitchcock havde fået 30 år mere til filmmageri og til et par actionfilm mere.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#12157: Jeg mener så at du glemmer to af hans største bedrifter: Abyss og Titanic. Er godt klar over at jeg roder mig ind i et større slagsmål om den sidste, men jeg mener helt klart at Abyss nærmer sig at være 80'ernes største film.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#12158 - ja det var også min tanke, har prøvet kiosken der ligger oppe omkring Liva, der havde de det ikke...hmm synes bare jeg har set det i DK engang... :D
#12151 Bony 16 år siden
#12152 cyberzed 16 år siden
#12153 Bobby Singer 16 år siden
#12154 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#12155 Lady Arwen 16 år siden
#12156 Nicki52 16 år siden
#12157 filmz-Bruce 16 år siden
Aliens er en formidabel actionfilm og havde han mere af den slags på sin konto, så havde jeg også tilskrevet ham et større cadeau. Han kan sit kram med ... isenkram og det visuelle, men den store personinstruktør og suspensemaker det er han ikke (det har ikke ramt kornet på mig) og det mener jeg er nødvendige elementer for at nå "med mere". T2 har en uendelig fanskare, men den har, når jublen over dens effekter har lagt sig, også sine svagheder.
Jeg nyder at se rigtig mange actionfilm, men det er sjældent, at en actionfilm, river mig med og får mig til at uddele roser for en filmoplevelse, på lige fod med det jeg kalder top film.
North By Northwest er i min bog den bedste actionfilm jeg har set. Den film har alt. Raiders of the lost Arc, Die Hard og Sherlock Holmes jr er i toppen indenfor action.
Men tilbage til instruktørerne. Der er mange instruktører, som har lavet one hit wonders i actiongenren. Så er der nogle som kunne sit kram i 80'erne (Spielberg) og så er der én som både kan i den og andre genrer, ind imellem, Ridley Scott.
Jeg ville ønske, at Hitchcock havde fået 30 år mere til filmmageri og til et par actionfilm mere.
#12158 tiany 16 år siden
Jeg ved det ikke - men hvis du selv vil se efter er der nok størst sandsynlighed for, at den findes i banegårdskiosken.
#12159 gi-jones 16 år siden
#12160 Lady Arwen 16 år siden