Vi skal også give besked på min arbejdsplads om hvorvidt vi vil have vaccinationen... jeg har dog besluttet mig for ikke at få den. Ved godt at denne influenza er lidt anderledes end alm. influenza, men jeg er ikke mere nervøs for den... De to sidste år har jeg ikke fået influenzavaccination (som vi ellers får tilbudt gratis) og jeg har ikke været syg... de to år før dem fik jeg dem - og begge år fik jeg influenza.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#12243 Jeg kan ikke forestille mig at hun ikke vil møde op...det sjove er så at Zvonareva har trukket sig, synes da ikke umiddelbart hun så syg eller total nedslidt ud
Jeg har lige set traileren til Yojiro Takitas "Okuribito" ("Departures"), som får premiere herhjemme på næste fredag. Det vidste jeg ikke, men jeg er heller ikke stødt på omtale af den før i går (i Fyens Stiftstidende).
#12248 Jeg er overrasket over, at den fik omtale i Fyens Stiftstidende. Jeg regnede faktisk ikke med, at den kom til Odense foreløbig. Men den skal da være mere end velkommen. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#12241 wimmie 16 år siden
Vi skal også give besked på min arbejdsplads om hvorvidt vi vil have vaccinationen... jeg har dog besluttet mig for ikke at få den.
Ved godt at denne influenza er lidt anderledes end alm. influenza, men jeg er ikke mere nervøs for den...
De to sidste år har jeg ikke fået influenzavaccination (som vi ellers får tilbudt gratis) og jeg har ikke været syg... de to år før dem fik jeg dem - og begge år fik jeg influenza.
#12242 cyberzed 16 år siden
#12243 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#12244 cyberzed 16 år siden
#12245 Yoda 16 år siden
Ellers har jeg lige meldt to pakker fra Pacific savnet, damn :-(
#12246 cyberzed 16 år siden
Jeg sidder allerede nu og overvejer hvilken juleøl jeg skal have mig her i eftermiddag når jeg skal ud og handle...måske en Svaneke
#12247 Yoda 16 år siden
Done! Det er ikke altid lige godt, at bageren ligger nede på hjørnet ;-)
NB: Post 7000 - yeahhh :-)
#12248 Highland Park 16 år siden
#12249 Benway 16 år siden
#12250 Highland Park 16 år siden